Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:34:25 GMT

سیستم نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی اردبیل اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۵۱۸/سیستم_نوبت_دهی_اینترنتی_مراکز_درمانی_اردبیل_اصلاح_می_شود

سیستم نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی اردبیل اصلاح می‌شود

اردبیل – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از اصلاح سیستم نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی استان با هدف تأمین رضایت مراجعان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری صبح پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های اردبیل به خبرنگار مهر گفت: راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی از دو سال قبل به دلیل نارضایتی فراوان خود مردم از نوبت‌دهی حضوری و ازدحام بیماران در درمانگاه‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیستم اینترنتی نوبت‌دهی توانسته رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد اما دلیل اصلی تأخیر در نوبت‌دهی به بار مراجعات و افزایش مراجعه مرتبط است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: ماهانه 75 هزار نفر مراجعه برای ویزیت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به ثبت می‌رسد که به واقع رقم بالایی در مقایسه با تعداد مراکز درمانی است.

اخوان اکبری ادامه داد: از سویی نارضایتی از عدم دریافت نوبت تنها در برخی رشته‌های فوق تخصصی و تعداد محدودی رشته‌های تخصصی است که به دلیل مراجعه مستقیم بیمار از یک سو و کمبود متخصص از سوی دیگر موجب شده لیست پذیرش اینترنتی سریع تکمیل شود.

وی با ابراز امیدواری برای رفع این مشکل با افزایش تعداد متخصصان اضافه کرد: از سویی در کنار نوبت‌دهی اینترنتی بررسی‌های لازم برای راه‌اندازی نوبت‌دهی تلفنی نیز در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: به صورت معمول 50 الی 80 درصد ظرفیت پذیرش هر پزشک توسط سیستم نوبت‌دهی اینترنتی بارگذاری شده و مابقی یا بیماران ارجاعی از سایر پزشکان یا افراد ناتوان و احیاناً بدحال هستند که به صورت حضوری مراجعه کرده‌اند.

اخوان اکبری همچنین به برنامه‌ریزی برای اصلاح سیستم نوبت‌دهی اینترنتی برای اولویت‌بندی مراجعان در روزهای بعد اشاره کرد و گفت: از سویی افزایش درمانگاه‌ها با هدف پاسخگویی به بار مراجعات در دستور کار است.

وی افزود: به منظور رفع کمبودها کلینیک‌های ویژه توحید، امام رضا (ع) و اقماری فردوس اخیراً راه‌اندازی شده و کلینیک‌های وحدت و کارشناسان نیز در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: همچنین کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شیفت عصر تمامی بیمارستان‌ها نیز آماده پذیرش و ارائه خدمات به مراجعان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۱۸/سیستم_نوبت_دهی_اینترنتی_مراکز_درمانی_اردبیل_اصلاح_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: