Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@04:12:55 GMT

تجلیل از عکاس ایکنا همدان در اجلاس جهانگردی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۶۸۰/تجلیل_از_عکاس_ایکنا_همدان_در_اجلاس_جهانگردی

تجلیل از عکاس ایکنا همدان در اجلاس جهانگردی

به گزارش ایکنا از همدان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در مراسمی از محمدرضا کتابی‌صیام عکاس ایکنا در حوزه اجلاس جهانگردی که ماه گذشته برگزار شد، تجلیل کرد.
چهلمین اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری و نشست تخصصی اعضا ۲۱ الی 24 آبان‌ماه با حضور مهمانان خارجی از نقاط مختلف دنیا و مهمانان کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اجلاس با حضور اساتید برجسته گردشگری جهان، زوراب پولولیکا شویلی دبیر کل سازمان جهانی و با حضور سایر مهمان‌های خارجی که از ۱۵۰ کشور حضور داشتند به میزبانی همدان برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۶۸۰/تجلیل_از_عکاس_ایکنا_همدان_در_اجلاس_جهانگردی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: