Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:27:11 GMT

رنگ پیراهن پرسپولیس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۴۴/رنگ_پیراهن_پرسپولیس_تغییر_کرد

به گزارش مهر، نخستین تمرین پرسپولیس پس از پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر کشور، صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

نکته جالب توجه در این تمرین، پیراهن های کاملا سرخ بازیکنان پرسپولیس بود که رنگ آن با پیراهن های این تیم در رقابت های فصل جاری تفاوت محسوسی داشت.

پیراهن امروز سرخپوشان زیبایی منحصربه فردی داشت که باعث جلب توجه حاضران در تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۴۴/رنگ_پیراهن_پرسپولیس_تغییر_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: