Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:33:02 GMT

چگونه سیستم های الکترونیکی را هوشمند کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۴۸/چگونه_سیستم_های_الکترونیکی_را_هوشمند_کنیم

چگونه سیستم های الکترونیکی را هوشمند کنیم

سیستم هوشمند SiB جعبه کوچک قابل حملی است که تمامی سیستم های الکترونیکی در منزل و محل کار را هوشمند می کند. این فناوری بر برنامه های ارائه شده از سوی کاربران نظارت کرده و از طریق ارسال پیام هشدار با کاربران ارتباط برقرار می کند.

 جعبه کوچک هوشمند SiB از طریق اینترنت بی سیم فعال شده و بر اساس برنامه ریزی کاربران هر کاری را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کافی است کاربران اپلیکیشن این فناوری را بر تلفن همراه خود نصب کرده و با ثبت دستورالعمل مشخصی این سیستم را راه اندازی کنند. با فشار دگمه این سیستم هوشمند، برنامه های انتخاب شده اجرا شده و ارتباط با کاربران از طریق ارسال پیام کوتاه برقرار می شود. این سیستم به راحتی بر هر مکانی نصب شده و اقداماتی از جمله اندازه گیری درجه حرارت، ردیابی مکان حیوان خانگی ، تشخیص روترهای نزدیک و ... را انجام می دهد.

این سیستم در عین حال یکی از مناسب ترین گجت ها برای محافظت از افراد سالخورده و در معرض خطر بشمار می ورد. با قرارگیری این فناوری در میز کار یک سالخورده و یا کودکان و تنها فشار دگمه آن، مخاطبین از رخداد هرگونه خطری آگاه می شوند. این سیستم همچنین زنگ در خانه را تشخیص داده و در صورت عدم حضور کاربران، پیام هشداری را صادر می کند. با برنامه ریزی این سیستم می توان یخچال خانه را نیز هوشمند کرد. به محض گرم شدن ناگهانی فریزر در صورت باز ماندن درب آن، پیام هشداری به کاربران ارسال می شود. 

 

SiB می تواند با برنامه ریزی کاربران همانند یک ردیاب مکان حیوان خانگی نیز عمل کرده و در صورت گم شدن حیوان و رخداد هرگونه خطری کاربران را مطلع کند. کاربران می توانند این سیستم هوشمند را با خود به محل کار برده و بر سیستم های الکترونیکی منزل و یا محل کار خود نظارت داشته باشند.

این فناوری هوشمند با قیمتی ارزان ( 5 دلار) در سایت کیک استارتر پیش فروش می شود. پیش بینی شده است این سیستم هوشمند در ماه جولای سال 2019 به بازارهای جهانی عرضه شود. طراحان این سیستم اعلام کردند ارزان قیمت بودن این محصول دلیلی بر کیفیت پایین آن نبوده و تنها برای فروش بیشتر و استقبال عمومی مردم سراسر جهان با این قیمت پیش فروش می شود.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۴۸/چگونه_سیستم_های_الکترونیکی_را_هوشمند_کنیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: