Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:44:51 GMT

همه نیش و کنایه‌های سیمئونه به رئال مادرید و بازیکنانش

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۶۰/همه_نیش_و_کنایه_های_سیمئونه_به_رئال_مادرید_و_بازیکنانش

همه نیش و کنایه‌های سیمئونه به رئال مادرید و بازیکنانش

سرمربی اتلتیکومادرید در چند سال اخیر نسبت به انتخاب‌های بازیکنان رئال مادرید با کنایه صحبت کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوکا مودریچ و تیبو کورتوا شنبه جواب نیش و کنایه‌های دیگو پابلو سیمئونه را دادند. ابتدا هافبک کروات در یک مصاحبه اعلام کرد که سرمربی اتلتیکومادرید به کم ارزش نشان دادن رئال مادرید نیاز دارد و سپس دروازه‌بان بلژیکی پس از پیروزی تیمش مقابل رایو وایکانو گفت که سیمئونه به رئال مادرید نیش و کنایه می‌زند چون این باشگاه بهترین در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان رئال مادرید به دلیل اظهاراتی که در ادامه اشاره می‌شود از سیمئونه عصبانی هستند.

پیام به مادریدی‌ها در دیدار ریور پلاته و بوکا جونیورز

سرمربی آرژانتینی یک‌شنبه هفته گذشته برای تماشای فینال برگشت کوپا لیبرتادورس به سانتیاگو برنابئو رفت. او پیامی فرستاد که خوشایند مادریدی‌ها نبود. سیمئونه گفت: جو ورزشگاه نسبت به همیشه  متفاوت خواهد بود، به خصوص در برنابئو چون آنجا مانند ورزشگاه‌های اتلتیکو مادرید، اتلتیک بیلبائو و سویا گرم نیست و جو خیلی سردی دارد.

مودریچ و توپ طلا

سرمربی آرژانتینی از این که مودریچ برنده توپ طلا شد خوشحال نشد. سیمئونه در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد و گفت: برای او بازی کردن در اتلتیکو سخت‌تر از دیگران است چون تاریخ ما نشان دهنده تلاشمان است و انرژی دو برابری که برای رسیدن به جایگاه‌های مهم صرف می‌کنیم. در مقابل آنتوان گریزمان، همان طور که من قبلا اشاره کرده بودم به خاطر اتفاق‌هایی که در این سال رخ داد خوشحال است. او قهرمان جهان شد، عنوانی که به سختی به دست می‌آید. هر کسی می‌تواند انتخاب کند کدام خوش شانس‌تر بوده است. به مودریچ تبریک می‌گویم او فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. برای من بهترین‌ها رافائل واران و گریزمان بودند.

کورتوا و The Best

سیمئونه درباره انتخاب کورتوا به عنوان بهترین دروازه‌بان در مراسم  The Best نیز نظر داد و گفت: او به مادرید رفت و عنوان بهترین دروازه‌بان را به دست آورد. در حالی که اگر کورتوا در تیم ما بود، این جایزه به کیلور ناواس می‌رسید که قبلا در لوانته بود. در جهان فوتبال آن شخص باید بداند کجاست و چه کاری انجام داده است.   

"رئال مادرید با بهترین بازیکن‌ها قرارداد امضا می‌کند ... و لالیگا به طور خطرناکی آماده است"

علاوه بر نیش و کنایه‌های اخیر سرمربی آرژانتینی، او در گذشته در رابطه با خرید بازیکنان نیز سفیدپوشان را نشانه گرفت و گفت: مادرید با بازیکنان خوب قرارداد امضا می‌کند و دیگر تیم‌ها نمی توانند آنها را در اختیار داشته باشند.

سیمئونه پیش از نیز کنایه تندی به مادرید زد و گفت: مادرید نمی‌تواند پس از هفت سال تنها یک قهرمانی در لالیگا داشته باشد. این فصل شرایط را سخت می‌بینم. لالیگا به طور خطرناکی آماده است تا تیمی به جز مادرید عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۶۰/همه_نیش_و_کنایه_های_سیمئونه_به_رئال_مادرید_و_بازیکنانش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: