Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:44:26 GMT

معرفی هیات انتخاب بخش مستند جشنواره‌ی فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۶۴/معرفی_هیات_انتخاب_بخش_مستند_جشنواره_ی_فیلم_فجر

هیات انتخاب بخش مستند سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، طی احکامی از سوی ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر  مرتضی رزاق کریمی، سید سلیم غفوری و آرش لاهوتی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مستند این دوره جشنواره منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10الی 22بهمن همزمان با گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۶۴/معرفی_هیات_انتخاب_بخش_مستند_جشنواره_ی_فیلم_فجر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: