Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@00:49:47 GMT

بهره مندی بیش از ۵۴۰ نفر از اهالی دهستان «حتی» از خدمات بهداشتی و درمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۸۳/بهره_مندی_بیش_از_۵۴۰_نفر_از_اهالی_دهستان_حتی_از_خدمات_بهداشتی_و_درمانی

بهره مندی بیش از ۵۴۰ نفر از اهالی دهستان «حتی» از خدمات بهداشتی و درمانی

خادادی گفت: مانور درمان اضطراری هلال احمر استان به مدت ۲ روز در دهستان «حتی» از توابع شهرستان لالی برگزار و ۵۴۳ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهرمند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی»، امروز (یکشنبه 25 آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مانور درمان اضطراری هلال احمر استان به مدت 2 روز در دهستان «حتی» از توابع شهرستان لالی برگزار و 543 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهرمند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، با بیان اینکه پیش از برگزاری این مانور، نیازسنجی و شناسایی روستاهای کم برخوردار و آسیب پذیر منطقه بررسی شد، افزود: ویزیت، ارائه دارو، مشاوره و خدمات روانشناسی و کلاس آموزشی تغدیه و بهداشت فردی برای زنان و تست فشار و قند خون از خدماتی بود که به صورت رایگان به اهالی دهستان «حتی» ارائه شد.

 

وی اضافه کرد: تیم درمان اضطراری(BHCU)  شامل 2 پزشک متخصص عفونی، یک پزشک متخصص زنان، 2 پزشک عمومی، 2 ماما، 2 پرستار، یک کارشناس تغذیه، یک کاشناس تجهیزات پزشکی، سه تکنسین دارویی، 2 مشاور رواشناسی، یک کارشناس بهداشت محیط و چهار نفر عوامل اجرایی بود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس آموزشی در زمینه عفونت های شایع در زنان برای 43 نفر، کلاس اصول تغذیه برای 51 نفر از زنان باردار، ارائه مشاوره انفرادی به 35 زن باردار، ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره به 83 نفر کودک سه تا 12 ساله و انجام خدمات پرستاری و تزریقات و پانسمان برای 102 نفر از جمله خدمات ارائه شده در این 2 روز بوده است.

 

خدادادی، عنوان کرد: با توجه به حضور کودکان در منطقه مانور، علاوه بر توزیع اسباب بازی و نوشت افزار به 35 کودک، با انجام بازی های اجتماعی، در راستای مهارت همدلی و کار گروهی اقدام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، اذعان داشت: در این مانور از سه دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه کامیونت داروخانه سیار و پنج دستگاه خودروی پشتیبانی استفاده شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۸۳/بهره_مندی_بیش_از_۵۴۰_نفر_از_اهالی_دهستان_حتی_از_خدمات_بهداشتی_و_درمانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: