Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@17:41:39 GMT

صلاحیت مدیرعامل بیمه حکمت صبا تائید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۴۰۹/صلاحیت_مدیرعامل_بیمه_حکمت_صبا_تائید_شد

صلاحیت مدیرعامل بیمه حکمت صبا تائید شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، غلامحسین چایچی نصرتی، رییس بیمارستان ۵۰۱ ارتش جایگزین علی شعبانی در سمت مدیرعاملی بیمه حکمت صبا شده است. چایچی نصرتی پیش از این عضو هیات مدیره این شرکت بیمه بود.
 
بیمه حکمت صبا از تاریخ ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۵ پروانه فعالیت خود را در تمامی رشته های بیمه ای از بیمه مرکزی دریافت و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک حکمت ایرانیان، شرکت هواپیمایی کاسپین، کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و کارکنان بانک حکمت ایرانیان، عمده ترین سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۰۹/صلاحیت_مدیرعامل_بیمه_حکمت_صبا_تائید_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: