Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:23:47 GMT

حوزه انتخابيه چابهار نيازمند ساخت 36 جايگاه سوخت جديد است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۴۲۷/حوزه_انتخابیه_چابهار_نیازمند_ساخت_۳۶_جایگاه_سوخت_جدید_است

حوزه انتخابيه چابهار نيازمند ساخت 36 جايگاه سوخت جديد است

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - نماينده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزي نيکشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: مناطق شهري، روستاهاي پرجمعيت و مسيرهاي جاده اي جنوب بلوچستان نيازمند ساخت 36 جايگاه سوخت جديد براي توزيع آسان بنزين، گازوييل و خدمات رساني به گردشگران و مسافران است.

عبدالغفور ايران نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: شهرستان هاي ساحلي چابهار و کنارک با بيش از 600 جاذبه تاريخي، ديدني، گردشگري و باستاني سالانه ميزبان بيش از 300 تا 400 هزار گردشگر داخلي و خارجي است که هميشه مسافران با تامين سوخت در اين مناطق مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کارت هاي سوخت و سهميه بنزين در خارج از سيستان و بلوچستان هيچ معنايي ندارد و همه خودروها از کارت هاي سوخت متعلق به خود جايگاه استفاده مي کنند.
عضو کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه در کل کشور بجز سيستان و بلوچستان در هر 20 تا 30 کيلومتر و نقاط روستايي و شهري پر جمعيت جايگاه سوخت وجود دارد، خاطر نشان کرد: در شهر بيش از 160 هزار نفري چابهار فقط 2 جايگاه سوخت وجود دارد که هميشه شاهد صف هاي کيلومتري هستيم.
وي افزود: متاسفانه فکري براي سوختگيري کاميون هاي ورودي به بندر چابهار با ظرفيت تخليه و بارگيري سالانه 15 ميليون تن نشده است و هميشه شاهد صف هاي چند کيلومتري کاميون هاي حامل کالا در جايگاه سوخت هستيم.
ايران نژاد بر ساخت جايگاه سوخت درجه يک در چاهان، مخت، نکهچ، کوچينک، ساربوک، کوشک، رمين، پارگ بشير، کهير، بيشمونت، بانسونت، کارچان و افزايش جايگاههاي سوخت در مسير جاده ترانزيتي چابهار- نيکشهر- ايرانشهر، قصرقند به جکيگور، کنارک به جاسک، چابهار به دشتياري و پلان، مسير چابهار- سرباز و مسير جاده ساحلي چابهار- گواتر تاکيد کرد.
وي گفت: شهرستان هاي ساحلي چابهار و کنارک نبايد براي سوختگيري خودروهاي سبک و سنگين مشکل داشته باشند.
نماينده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزي نيکشهر در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: راه اندازي 2 جايگاه سوخت جديد در شهر کنارک، 2 جايگاه سوخت در شهر چابهار و 2 جايگاه سوخت جديد در محدوده منطقه آزاد براي حل مشکلات مسافران ضروري است.
ايران نژاد بر حل مشکلات سوختگيري کاميون هاي باري ورودي به بندرشهيد بهشتي و بندر شهيد کلانتري چابهار تاکيد کرد.
وي تصريح کرد: بخش خصوصي براي ساخت مجتمع رفاهي و خدماتي و جايگاه سوخت در مسيرهاي جاده هاي منتهي به چابهار، کنارک و ساير نقاط شهري و روستايي نيکشهر و قصرقند آمادگي کامل دارند و در انتظار صدور مجوز از سوي دولت هستند.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۲۷/حوزه_انتخابیه_چابهار_نیازمند_ساخت_۳۶_جایگاه_سوخت_جدید_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: