Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@13:44:24 GMT

مسابقه نقاشي به مناسبت ميلاد امام حسن عسگري (ع) برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۷۲۳/مسابقه_نقاشی_به_مناسبت_میلاد_امام_حسن_عسگری_ع_برگزار_می_شود

مسابقه نقاشي به مناسبت ميلاد امام حسن عسگري (ع) برگزار مي شود

خبرگزاري آريا - مجتمع شهيدان جعفري نژاد به مناسبت ولادت امام حسن عسگري عليه السلام مسابقه نقاشي با هدف تبيين شاخصه هاي اسلامي و زندگي به سبک اسلام ويژه کودکان را برگزار مي کند.

به گزارش روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 15، به مناسبت فرارسيدن ولادت امام حسن عسگري (ع)، مسابقه نقاشي ويژه گروه سني پيش دبستاني و دبستاني با هدف تقويت روحيه معنويت در کودکان روز چهارشنبه 6 دي ماه از ساعت 10 به همت مجتمع شهيدان جعفري نژاد برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کودکان شرکت‌ کننده در اين مسابقه نقاشي، با مداد رنگي، پاستل و ماژيک رنگي با خلق آثار هنري شکل گرفته در اذهانشان به نقاشي با موضوع ولادت امام يازدهم مي پردازند.
علاوه بر اينکه به همه کودکان شرکت‌ کننده در اين مسابقه جوايزي اهدا مي‌ شود 20 اثر برتر و برگزيده انتخاب شده و در قالب نمايشگاهي در نگارخانه مجتمع شهيدان جعفري نژاد به نمايش گذاشته مي ‌شود.
علاقه مندان براي اطلاع از برنامه هاي مجتمع شهيدان جعفري مي توانند به آدرس ميدان خراسان، خيابان خاوران، سه راه هاشم آباد، انتهاي هاشم آباد مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 33021818 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۷۲۳/مسابقه_نقاشی_به_مناسبت_میلاد_امام_حسن_عسگری_ع_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: