Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:22:56 GMT

هیچ کشوری حق ندارد بیت‌المقدس را دوپاره کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۱۵۶/هیچ_کشوری_حق_ندارد_بیت_المقدس_را_دوپاره_کند

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی، امروز -یکشنبه- از اقدام استرالیا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس غربی به‌عنوان پایخت اسرائیل انتقاد کرد و گفت که کانبرا «حق ندارد» چنین تصمیمی بگیرد. 

ماهاتیر در حاشیه رویدادی در بانکوک گفت: «بیت‌المقدس باید دست‌نخورده باقی بماند و نباید آن را پایتخت اسرائیل دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «بیت‌المقدس همواره بخشی از خاک فلسطین بوده. چرا آن‌ها می‌خواهند بیت‌المقدس را میان اعراب و یهودیان تقسیم کنند؟ آن‌ها حق چنین کاری را ندارند.» 

اکثریت مردم مالزی مسلمان هستند و دولت این کشور همواره از طرح راه‌حل دوکشوری برای فائق آمدن بر بحران اسرائیل و فلسطین حمایت کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۱۵۶/هیچ_کشوری_حق_ندارد_بیت_المقدس_را_دوپاره_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: