Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@08:01:01 GMT

مار غول پیکر با حضور ناگهانی‌اش در بانک همه را غافلگیر کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۱۹۷/مار_غول_پیکر_با_حضور_ناگهانی_اش_در_بانک_همه_را_غافلگیر_کرد_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: حتی تصور دیدن مار از نزدیک بسیار وحشتناک است اما در چین کارکنان یک بانک با این خزنده مرموز غافلگیر شدند.

حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

با دیدن تصاویر سقوط Fall مار از سقف بانک هر بیننده ای تصور می کند که شاهد یک فیلم وحشتناک است. در یک جلسه کاری در بانک شهر گوانچی چین، کارکنان با سقوط یک پیتون از سقف غافلگیر شدند و تمام وظایف کاری را فراموش کردند تنها به فکر راهی برای فرار Escapeبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند این مار از خانواده مارهای بدون زهر است اما در لحظه سقوط کسی در فکر تشخیص نوع مار نبود و فقط به فکر ترک صحنه بود.
مسئولان بانک پس از غافلگیر شدن توسط این خزنده به ماموران حیات وحش اعلام کردند و خوشبختانه بدون هیچ آسیب‌دیدگی حادثه Incident وحشتناک به پایان رسید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۱۹۷/مار_غول_پیکر_با_حضور_ناگهانی_اش_در_بانک_همه_را_غافلگیر_کرد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: