Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:18:07 GMT

جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۲۷۰/جشنواره_تعاونی_های_برتر_استان_اردبیل_برگزار_می_شود

جشنواره تعاونی‌های برتر استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده جشنواره تعاونی‌های برتر استان در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته تعاون در اردبیل اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تعاون سال 96 استان برنامه‌های متنوعی در هفته تعاون امسال در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و شناسایی و معرفی تعاونی‌های برتر استان، مراسم جشنواره تعاونی‌های برتر استان در طول هفته تعاون از 11 تا 17شهریورماه برگزار خواهد شد و در این مراسم از شرکت تعاونی‌های برتر برگزیده هیئت داوران این دوره از جشنواره تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: بهمنظور حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های تعاونی، بر اساس مصوبات جلسه ستاد گرامیداشت هفته تعاون استان مقرر شده به برگزیدگان جشنواره تعاونی‌های برتر امسال تسهیلات مالی کم بهره برای تامین منابع مالی مورد نیاز از طریق بانک توسعه تعاون پرداخت شود.

رحیمی گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در دور دریاچه شورابیل به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این ستاد است که در این مراسم جوایز نفیس و ارزنده‌ای شامل لوازم خانگی،لوازم ورزشی، وام قرض‌الحسنه و بسیاری جوایز دیگر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد و براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مراسم به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در طول هفته تعاون برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی نیز در شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا می‌شود که تمام این برنامه‌ها و مراسم با هدف ترویج فرهنگ تعاون در جامعه عملیاتی شده و تلاش می‌کنیم در این زمینه گام‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۲۷۰/جشنواره_تعاونی_های_برتر_استان_اردبیل_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: