Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@04:08:40 GMT

فروش بخش شمالی پارک جمشیدیه صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۳۳۸/فروش_بخش_شمالی_پارک_جمشیدیه_صحت_دارد

فروش بخش شمالی پارک جمشیدیه صحت دارد؟

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تهران در حاشیه صدوهفتمین جلسه شورای شهر و در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز در ارتفاعات بالای 1800 متر ممنوع است و باید تبدیل به فضای سبز شود.

وی افزود: بخش شمالی پارک جمشیدیه جزو اراضی ملی است و قابل تصرف و فروش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قانون ارتفاعات بالای 1800 متر قابل فروش نیست و قسمت شمالی پارک جمشیدیه نیز در ارتفاعات بالای 1800 متر قرار دارد و باید تبدیل به فضای سبز شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ادامه داد: توسعه فضای سبز را در دامنه جنوبی البرز در دستور کار قرار داده‌ایم و به زودی اقدامات مرتبط انجام می‌شود.
مختاری تاکید کرد: هیچ فرد و ارگانی نمی‌تواند در ارتفاعات بالای 1800 متر نسبت به ساخت و ساز یا فروش اراضی اقدام کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۳۸/فروش_بخش_شمالی_پارک_جمشیدیه_صحت_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: