Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@04:11:43 GMT

واگذاری متروی خط پرند به وزارت راه در دستور کار نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۵۱۷/واگذاری_متروی_خط_پرند_به_وزارت_راه_در_دستور_کار_نیست

واگذاری متروی خط پرند به وزارت راه در دستور کار نیست

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه به‌هیچ‌وجه قرار نیست خط پرند تعطیل شده و یا تکمیل آن به وزارت راه و شهرسازی سپرده شود، گفت: متأسفانه به‌دلیل عدم تخصیص کافی و به‌موقع اعتبارات لازم، فعالیت در فاز ۳ اندکی به‌کندی پیش رفت. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با بیان اینکه خط متروی تهران پرند شبکه متروی تهران را به فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر پرند متصل می‌کند، گفت: فاز اول آن تا شهر آفتاب و همچنین فاز دوم تا فرودگاه امام(ره) به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فاز سوم این مجموعه به‌طول 19 کیلومتر در حال اجرا است، افزود: بخش ساختمانی این فاز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یکی از لاین‌های آن تا نزدیکی پرند ریل‌گذاری شده است.

امام با تأکید بر اینکه به‌محض تأمین اعتبار عملیات اجرایی فاز 3 به‌سرعت انجام خواهد شد، تصریح کرد: زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده 12ماهه بوده است تا شهروندان پرند و شهرهای اطراف بتوانند در ابتدای زمستان سال آینده با مترو به اقصی نقاط تهران دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اعلام اینکه به هیچ وجه قرار نیست خط پرند تعطیل شده و یا تکمیل آن به وزارت راه و شهرسازی سپرده شود، گفت: متأسفانه به‌دلیل عدم تخصیص کافی و به‌موقع اعتبارات لازم، فعالیت در فاز 3 اندکی به‌کندی پیش رفت.

به‌گفته امام تلاش برای جذب حمایت دولت از سوی سازمان برنامه و بودجه (گروه امور راه و ترابری)، وزارت راه شهرسازی (شرکت عمران شهرهای جدید)، استانداری تهران (معاونت امور عمرانی)، نماینده مجلس شورای اسلامی و همچنین شهرداری تهران (شرکت مترو) در حال انجام است.

بدهی 13میلیاردی متروی تهران به صندوق ذخیره کارکنان شهرداریحداقل هر ماه یک ایستگاه جدید در مترو به بهره‌برداری می‌رسدمقصران برخورد 2 قطار در متروی طرشت مشخص شدند وی ادامه داد: طی جلسات مشترک؛ توافق‌نامه‌هایی به امضا رسیده است تا به‌موازات تخصیص بودجه به‌صورت نقد و یا اسناد اوراق دولتی، شرکت عمران پرند به‌نیابت از وزارت راه و شهرسازی از محل تغییر کاربری و تهاتر زمین‌های موجود در شهر پرند جهت تأمین مالی بخشی از بودجه تا 150میلیارد تومان در اختیار پیمانکار پروژه قرار دهد.

امام بیان داشت: مقدمات و کارهای قانونی مربوط در حال انجام است و به‌زودی با اولین پرداخت عملیات اجرایی سرعت گرفته و مردم منطقه شاهد سرعت بالا در تکمیل این خط خواهند بود.

انتهای پیام/*

R1491/P1014142/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۵۱۷/واگذاری_متروی_خط_پرند_به_وزارت_راه_در_دستور_کار_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: