Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:02:03 GMT

نظام بهره برداری از اراضی سد خداآفرین تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۵۱۳/نظام_بهره_برداری_از_اراضی_سد_خداآفرین_تدوین_می_شود

نظام بهره برداری از اراضی سد خداآفرین تدوین می شود

آرام حلیم روز سه شنبه در جلسه شورای اداری بیله سوار با اشاره به اینکه 42 هزار هکتار از اراضی تحث شبکه پایاب سد خداآفرین در حوزه شهرستان بیله سوار است افزود: امسال 11 هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین با اعتبار 700 میلیارد ریال در حوزه این شهرستان به زیر کشت و به بهره برداری خواهد رسید.
او گفت: با بهره برداری از پایاب سد خداآفرین هر ثانیه 60 متر مکعب آب وارد استان خواهد شد که نیازمند برنامه ریزی مناسب برای بهره برداری مناسب از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: جامعه کارگری همواره در صف نخست دفاع از ارزش های اسلامی قرار داشته و امروز نیز در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است.
حلیم افزود: در سال 95 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بیله سوار رتبه نخست را در ارائه خدمات به تعاونگران و قشر کارگری و حمایت از تولید در بین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل کسب کرد.
وی تشریح کرد: امسال 55 روستای شهرستان با 90 میلیارد ریال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد ، در این شهرستان 455 کیلومتر شبکه گاز رسانی انجام شده و تاکنون 9 هزار و300 علمک گاز نصب و واگذار شده است.
فرماندار بیله سوار در ادامه به رشد کشت دانه های روغنی در شهرستان اشاره کرد و افزود: کشت دانه روغنی کلزا در این شهرستان 400 برابر افزایش یافته و پیش بینی می شود 6 هزار تن کلزا در این منطقه برداشت شود.
حلیم همچنین خواستار همکاری ادارات عضو ستاد جشنواره کوچ عشایر در این شهرستان شد و گفت: هفتمین جشنواره ملی کوچ عشایر با حضور مسوولان کشوری و استانی در شهرستان بیله سوار و بخش جعفرآباد 15 اردیبهشت برگزار می شود.
فرماندار بیله سوار در ادامه تکمیل و راه اندازی جاده آغداش به انجیرلو را از مطالبات مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: جاده آغداش به انجیرلو از مطالبات مردم بیله سوار است چرا که مردم می خواهند با حداقل زمان به مقصد برسند و مکاتباتی از طریق نماینده مردم شهرستان در مجلس برای مطرح کردن با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته و برای تکمیل این جاده حتی در قالب راه روستایی تلاش می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، حلیم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نص صریح قانون در زمینه ممنوعیت عدم استفاده از اموال دولتی در انتخابات گفت: هیچ اداره‌ای حق استفاده از اموال دولتی را برای انتخابات ندارد و ما مجری قانون هستیم و هر آنچه که قانون می‌گوید باید به آن عمل کنیم.
فرماندار بیله سوار ادامه داد: با عنایت به مواد قانون انتخابات باید کلیه دستگاه‌های اداری ، نیروهای اداری و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۵۱۳/نظام_بهره_برداری_از_اراضی_سد_خداآفرین_تدوین_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: