Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@21:21:01 GMT

10 ستاره برتر سينماي هند در سال 2017

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۵۶۲/۱۰_ستاره_برتر_سینمای_هند_در_سال_۲۰۱۷

10 ستاره برتر سينماي هند در سال 2017

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سولماز محمودي: در ليست زير برترين ستاره هاي هندي سال 2017 معرفي شده اند و معيار اين رنکينگ، چارت "ستاره سنج" هفتگي آي‌ام‌دي‌بي در طول سال 2017 بوده است و چهره هاي هندي معرفي شده در زير در سال جاري ميلادي به طور دائمي در اين چارت قرار گرفته اند.
10. کاترينا کيف

امسال کاترينا کيف در فيلم سينمايي «کارآگاه جاگا» ساخته آنوراگ باسو، نقش شروتي، دستيار ماجراجوي کارآگاه را بازي کرده و در فيلم مهيج اکشن بين المللي «تايگر زنده است» نقش يک مأمور مخفي به نام زويا را ايفا کرد که در لوکيشن هاي خوش منظره اي همچون اتريش، مراکش، ابوظبي و يونان فيلمبرداري شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال آينده کيف قرار است در پروژه بعدي ياش راج فيلم با عنوان «تبهکاران هندوستان» نقش آفريني نمايد که پر هزينه ترين پروژه اين استوديو تا به اين لحظه است.
9. ريتيک روشن

در سال 2017 ريتيک روشن با نقش آفريني در فيلم «قابل» در نقش روهان باتناگار، نابينايي که به دنبال انتقامجويي مرگ همسرش است، طرفدارانش را به سالن هاي سينما کشاند. «قابل» اولين فيلمي است که در آن روشن نقش يک کاراکتر نابينا را ايفا مي نمايد و در آن با سانجاي گوپتا (کارگرداني) همکاري مي کند. سال آينده هوادارانش مي توانند منتظر بازگشت اين ستاره مستعد به روي پرده سينما با فيلم «سوپر سي» ساخته ويکاس باهل، در نقش آناند کومار، نابغه رياضيات، باشند. روشن فيلم سينمايي ابرقهرماني «کريش 4» را نيز در برنامه اش دارد.
8. آنوشکا شِتي

امسال سال پر کاري براي آنوشکا شتي بوده و او در فيلم هاي پر هزينه اي همچون «سنگام 3»، «Om Namo Venkatasaya» و از همه مهمتر در نقش شاهزاده کماندار جسور و دليري به نام دواسنا در «باهوبالي 2: پايان» طرفدارانش را مجذوب نموده است. در ميان بازيگراني که در ليست ده ستاره هندي برتر 2017 وجود دارند، شتي در سال ميلادي جاري، بيشتر از همه صعود کرده و در چارت ستاره سنج آي‌ام‌دي‌بي بيشترين افزايش رنکينگ را داشته است.
7. آنوشکا شارما

در آغاز سال 2017 ميلادي، آنوشکا شارما بطور غيرمنتظره اي نقش شَشي، روحي که بين دو دنيا گير کرده بود، را در فيلم «فيلائوري» بدست آورد، که تهيه کننده اين فيلم، استوديوي کلين اسليت فيلمز بود. مدتي بعد وي براي اولين بار با امتياز علي (کارگردان) همکاري کرده و در فيلم «وقتي هري سيجال را ملاقات کرد» در کنار شاهرخ خان بازي کرد که داستاني درباره زني را به تصوير مي کشد که به دنبال حلقه نامزدي گمشده اش، اروپا را مي گردد.
6. پرابهاس

پرابهاس با نقش آمارندرا و ماهندرا باهوبالي در فيلم سينمايي پر هزينه «باهوبالي 2: پايان» که آخرين دنباله حماسه ميان نسلي اس. اس. راجامولي (کارگرداني) است، تماشاگران و علاقمندان به فيلم هاي هندي را مجذوب و مسحور خود کرده است. پرابهاس براي بازي در نقش اين جنگجوي افسانه اي، ماه ها سخت تمرين کرده و مي گويند 18 کيلوگرم وزن اضافه کرده تا به هيکل موردنظر کارگردان براي اين نقش برسد. در سال 2018 شاهد بازي او در فيلم «ساهو» خواهيم بود.
5. عرفان خان

عرفان خان که بازيگر تحسين شده و منعطفي است، طرفدارانش را با نقش پدري دلسوز که موانع طبقاتي را مي شکند در فيلم «طبقه متوسط هندي» و در فيلم رمانتيک معاصر «غريب غريب مجرد» در طول سال جاري ميلادي به خوبي سرگرم کرده است.
4. تمنا باتيا

با بيش از 50 فيلمي که تمنا بازي کرد، در فيلم سينمايي «باهوبالي 2: پايان» در نقش آوانتيکا و همچنين در نقش راميا در فيلم «مرد مهربان، مصمم و شکست‌‌‌ناپذير» بود که به شهرت و محبوبيت رسيد. در سال آينده ميلادي، تمنا باتيا قرار است در اولين پروژه تلوگو زبان کونال کوهلي (کارگردان) در مقابل ويکرام نقش آفريني نمايد.
3. سلمان خان

از بازي در نقش برادري افسرده که مي خواهد جنگ بين هندوچين را در «تيوب‌لايت» پايان دهد گرفته تا بازگشت به نقش مأمور مخفي تايگر پس از پنج سال در فيلم «تايگر زنده است»، سلمان خان امسال طرفدارانش را نااميد نکرد و در سال 2018 منتظر فيلم هاي جذابتري از او همچون «مسابقه اتومبيل راني 3»، «نترس 2» و «پدر رقصنده» خواهيم بود.
2. عامر خان

در سال 2017، عامر خان که بازيگر موفق هم در باکس آفيس و هم نزد منتقدين است، در «سوپراستار مخفي» نقش کوتاهي به عنوان کارگردان موسيقي بازي کرد. به علاوه فيلم ديگر عامر با عنوان «دانگال» (2016) در سال 2017 با اکران بين المللي در کشورهاي چين، تايوان و ترکيه، رکورد باکس آفيس را شکست. سال آينده ميلادي بايد شاهد حضور عامر خان و آميتاب باچان در فيلم «تبهکاران هندوستان» ساخته ويجي کريشنا آچاريا و تهيه کنندگي ياش راج فيلمز باشيم که اين اولين باري است که اين دو ستاره هندي در يک فيلم همبازي مي شوند.
1. شاهرخ خان

شاهرخ خان که امسال بيست و پنجمين سال حضور در سينماي هند را جشن گرفت، به عنوان ستاره برتر سينماي هند در سال 2017 نيز بر دل هاي کاربران آي‌ام‌دي‌بي حکومت کرد. امسال اين ستاره محبوب، در فيلم «رئيس» نقش تاجري بيرحم را ايفا نمود و در «وقتي هري سيجال را ملاقات کرد» به کارگرداني امتياز علي، نقش تور ليدري عجيب و غريب را بازي کرد. در سال آينده ميلادي وي دو پروژه در برنامه هايش دارد که هنوز عنوان هيچيک از آنها فاش نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۵۶۲/۱۰_ستاره_برتر_سینمای_هند_در_سال_۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: