Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@22:39:47 GMT

روستائیان«حسین آباد»آران و بیدگل گردشگران را به صبحانه دعوت می کنند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۰۵/روستائیان_حسین_آباد_آران_و_بیدگل_گردشگران_را_به_صبحانه_دعوت_می_کنند

روستائیان«حسین آباد»آران و بیدگل گردشگران را به صبحانه دعوت می کنند

اصفهان- روستای «حسین آباد» کویرات آران و بیدگل با برپایی نمایشگاه و ارائه صبحانه رایگان در تمام ایام نوروزمیزبان گردشگران است.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در این رابطه گفت: این نمایشگاه که در مسیر گردشگران ابوزید آباد و بادرود قرار گرفته به منظور خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و آشنائی با روستای حسین آباد شش غرفه ی محصولات روستا، صنایع دستی، نانوایی تنوری، نمایشگاه فعالیتهای انجام شده ستاد نوروزی و محصولات دامی و گوسفندی جهت بازدید مسافران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد صدیقیان افزود: در سالهای گذشته این نمایشگاه در فضای نامناسب و با امکانات کمتری برگزار می شد ولی با توجه به استقبال مسافران در سال گذشته امسال فضائی مناسب و دائمی جهت این نمایشگاه در ستاد نوروزی بنا شده است.

مدیر میراث فرهنگی آران و بیدگل تاکید کرد: از اول فروردین تا کنون خیل عظیمی از گردشگران نوروزی از این روستا و نمایشگاه نوروزی بازدید کرده اند.

گفتنی است روستای حسین آباد بخش کویرات از روستاهای دست نخورده و بکر این شهرستان است که دارای بناهای تاریخی ارزشمندی نیز می باشد که برخی از آنها در فهرست آثا ر ملی به ثبت رسیده است. همچنین به دلیل قرار گیزی این روستا در حاشیه نوار بند ریگ و نزدیکی به مجموعه کوههای یخاب دارای جاذبه های طبیعی متنوعی در حوزه گردشگری می باشد که قابلیت این روستا را برای قرار گرفتن نام این روستا در لیست روستاهای هدف گردشگری رقم می زند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۰۵/روستائیان_حسین_آباد_آران_و_بیدگل_گردشگران_را_به_صبحانه_دعوت_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: