Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@08:22:07 GMT

انفجار بمب مقابل مسجد هرات/ 23 نفر کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۹۰/انفجار_بمب_مقابل_مسجد_هرات_۲۳_نفر_کشته_و_زخمی_شدند

انفجار بمب مقابل مسجد هرات/ 23 نفر کشته و زخمی شدند

خبرگزاری میزان- رسانه‌های محلی افغانستان گزارش دادند که بر اثر انفجار در مسجد جامع هرات تاکنون 7 نفر کشته و 16 نفر نیز زخمی شده‌اند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،رسانه‌های محلی افغانستان گزارش دادند که بر اثر انفجار در مسجد جامع هرات تاکنون 7 نفر کشته و 16 نفر نیز زخمی شده‌اند.
سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که این انفجار به دلیل جاساز کردن بمب در یک موتور سیکلت و مقابل ورودی مسجد به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان، اعلام کرده است که شمار تلفات انفجار اخیر کابل به 150 نفر رسیده است.
ساعاتی پیش نیز انفجاری مهیب همزمان با نشست «روند کابل» در پایتخت افغانستان روی داد.
اصابت یک راکت در منطقه شش درک در یک میدان تنیس، تلفات و خساراتی نداشت.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۹۰/انفجار_بمب_مقابل_مسجد_هرات_۲۳_نفر_کشته_و_زخمی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: