Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:24:08 GMT

ترور 3 تن از نیروهای امنیتی شاهراه اسلام قلعه در هرات

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۹۲/ترور_۳_تن_از_نیروهای_امنیتی_شاهراه_اسلام_قلعه_در_هرات

ترور 3 تن از نیروهای امنیتی شاهراه اسلام قلعه در هرات

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات ضمن تأیید این خبر به شفقنا افغانستان گفته است که این حادثه صبح امروز (دوشنبه) در مربوطات قریه احمد آباد ولسوالی کوهسان هرات روی داده است.

به گفته فرهاد؛ این سه تن از کارمندان پولیس سرحدی درشاهراه هرات اسلام قلعه بوده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات گفت: این افراد کارمندان کمیسیاری پولیس سرحدی اسلام قلعه بودند و زمانیکه به محل کار درحال عزیمت بودند درمنطقه احمد آباد درکمین طالبان مسلح قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

منابع محلی به شفقنا افغانستان گفته اند که حوالی ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز اشخاصی مسلح موتر حامل سه تن از نیروهای امنیتی مربوط شاهراه اسلام قلعه را توقف میدهند و در جا با رگبار گلوله به قتل می رسانند.
به گفته منابع محلی تا ساعتی بعد از حادثه جسد این سه تن بر روی جاده بوده است.

آمر کشف گمرک اسلام قلعه، آمر بایومتریک و یک پولیس زن از جمله افرادی هستند که در این حمله به شهادت رسیدند .

از سویی هم قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان مسلح ضمن این که دست داشتن گروه خود در این حمله را تکذیب کرد؛ گفت که طالبان در این رابطه اطلاعی نداشتند و امکان دارد این حادثه توسط دزدان مسلح سازمان دهی شده باشد.

شاهراه هرات – اسلام قلعه یکی از شاهراه های مهم و ترانزیتی بین ایران و افغانستان می باشد که همواره با تهدید های امنیتی مواجه است وبه همین سبب مسیری نا امن در غرب کشور به شمار می آید.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۹۲/ترور_۳_تن_از_نیروهای_امنیتی_شاهراه_اسلام_قلعه_در_هرات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: