Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@08:45:23 GMT

تشییع پیکر شهدا در غربت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۸۴۰/تشییع_پیکر_شهدا_در_غربت

در پی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان کشمیری توسط نظامیان هندی مردم مناطق مختلف کشمیر اشغالی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

گزارش‌ها حاکی است حمله گسترده نظامیان هندی به مردم مظلوم کشمیر روز گذشته حداقل 11 کشته برجای گذاشت.

دولت دهلی نو با هدف کنترل اوضاع در این منطقه اشغالی امروز حکومت نظامی اعلام کرد و خروج مردم از منازلشان را غیر قانونی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم تهدیدهای هند، مسلمانان کشمیری با شکستن حکومت نظامی برای ادای نماز جنازه و تشییع پیکر شهدای خود به خیابان‌ها آمدند.

مردم منطقه پلوامه ضمن حضور گسترده در تشییع جنازه فرزندان خود خواستار پایان اشغال کشمیر از سوی نظامیان هندی شدند.

این حرکت بزرگ مردمی پس از خاکسپاری کشته شدگان تبدیل به یک تظاهرات اعتراض آمیز علیه هند شد و نظامیان هندی بازهم برای سرکوب مردم از تفنگ ساچمه‌ای و گاز اشک آور استفاده کردند.

در حال حاضر هند برای عدم نشر اخبار این منطقه سرویس اینترنت را در کشمیر اشغالی قطع کرده است.

گفتنی است اشغال کشمیر از سوی نظامیان هندی 70سال است ادامه دارد و دهلی نو بیش از 700 هزار نظامی خود را در کشمیر مستقر کرده است.

این در حالی است که سازمان ملل از دولت هند خواسته با برگزاری یک انتخابات شفاف آینده مردم کشمیر را به آنان بسپارد ولی هند از انجام این کار امتناع می‌کند.

طی 28 سال اخیر نظامیان هندی حداقل 98 هزار کشمیری را کشته و باعث مفقود الاثر شدن 10 هزار تن دیگر شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۸۴۰/تشییع_پیکر_شهدا_در_غربت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: