Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:29:16 GMT

مدارس خشت گلی مازندران حذف می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۸۷۰/مدارس_خشت_گلی_مازندران_حذف_می_شود

مدارس خشت گلی مازندران حذف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی شیرزاد عصر یکشنبه در آیین افتتاح یک واحد آموزشی در دهستان اشکور رامسر اظهار داشت: در راستای ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی در بندپی شرقی مدرسه ای نیز در دست ساخت دارد و در تنکابن و ساری نیز توسط یکی از بانکها مدرسه ساخته می شود. 

وی افزود: حذف مدارس خشت گلی تا پایان سال ۹۷ انجام می شود و مدارس نوساز جایگزین می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش رامسر در این مراسم گفت: ایجاد فضای آموزشی دغدغه اصلی آموزش و پرورش است.

محمد صادق امینی نیا تصریح کرد: مهم ترین زمینه انگیزشی برای تحصیل و یادگیری ایجاد فضای آموزشی بوده و به عنوان یک دغدغه مهم است و اگر فضای مناسب برای اداره و فعالیتها وجود نداشته باشد با بقیه امکانات نمی توانیم کارهای آموزشی را انجام دهیم.

وی گفت: با افتخار اعلام می کنم منطقه اشکور و روستای سپارده از فضای آموزشی خوب بهره مند هستند و به همه کسانی که دغدغه فرهنگ آموزش و یادگیری را دارند تبریک عرض میکنم

وی کل هزینه ساخت دبستان شهدای بانک ملی سپارده را ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این رقم ۱۵۰ میلیون تومان توسط بانک پرداخت شده است.

کد خبر 4486845

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۸۷۰/مدارس_خشت_گلی_مازندران_حذف_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: