Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@21:19:35 GMT

مصدومیت شدید مرد جوان بر اثر انفجار منزل +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۱۰/مصدومیت_شدید_مرد_جوان_بر_اثر_انفجار_منزل_عکس

مصدومیت شدید مرد جوان بر اثر انفجار منزل +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، بهنام کرمانی با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی در روستای احمدآباد ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته انفجار منزل مسکونی در روستای احمدآباد ورامین به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه دو و مرکزی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی به وسعت حدودی 60 متر به وقوع پیوسته و بر اثر شدت انفجار، سقف، دیوار، در و پنجره‌های این منزل تخریب و شیشه‌های تعدادی از منازل مسکونی مجاور محل حادثه نیز شکسته شده است.

وی با اعلام مصدومیت شدید و سوختگی یک مرد جوان در این حادثه خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند که مجروح حادثه در ابتدا به بیمارستان ورامین و سپس به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شد.

کرمانی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2941803721854771128 برچسب‌ها : روستای احمدآباد ورامین انفجار منزل مصدومیت شدید مرد جوان بر اثر انفجار منزل لینک کوتاه : اخبار مرتبط نارنجک دست‌ساز خانه را ویران کرد + عکس سه شنبه 24 اسفند 1395 17:58 13 مصدوم در انفجار گاز در زنجان یکشنبه 8 مرداد 1396 17:14

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها اسامی ۷ وزیر کابینه دوازدهم اعلام شد امکان بازگشایی سفارت ایران و عربستان/ ریاض بدنبال تجدید روابط با تهران است بازگشت خانم بازیگر به عرصه بازیگری+عکس محل کشف سرهای بریده در اتوبان شیخ بهایی +عکس بازیگر ایرانی و همسر تایلندی‌اش+عکس کشف ۲ سر بریده در اتوبان شیخ بهایی تهران پسر گلناره: بگذارید مادرم حرف بزند روش صحیح دویدن برای لاغری پرتاب مغناطیسی جنگنده از روی ناو هواپیمابر آمریکا برای اولین بار + فیلم 10 مرده متحرک که می توانند زامبی شوند + عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها قدرتمندترین کارت گرافیک تاریخ AMD پینگل، پیام رسانی جدید برای امنیت ارتباطات مشخصات احتمالی هواوی انر نوت 9 + عکس لحظه کمین کردن برای شکار گوزن یالدار لحظه دیدار پدر ملیکا بعد از 10 روز دوری فرزندش (فیلم) 10 مرده متحرک که می توانند زامبی شوند + عکس درگیری سارق و مالک خودرو تا رسیدن پلیس رود‌خانه‌ای که مردم را می‌بلعد + عکس جزئیات درگیری یکی از نمایندگان مجلس با مامور پلیس+فیلم امکان بازگشایی سفارت ایران و عربستان/ ریاض بدنبال تجدید روابط با تهران است آخرین مطالب همه سایت 10:29 قدرتمندترین کارت گرافیک تاریخ AMD 10:29 مصدومیت شدید مرد جوان بر اثر انفجار منزل +عکس 10:29 بیانیه کانون هواداران تراکتور در مورد اتفاقات رخ داده در فرودگاه 10:27 اگر این نشانه‌ها را دارید، ریه‌هایتان بیمار است! 10:16 همدردی با بازیکنی که دچار ضربه مغزی شده است +عکس 10:14 ادامه روزهای تلخ لژیونر ایرانی در یونان / احتمال جدایی کریم از المپیاکوس 10:12 پینگل، پیام رسانی جدید برای امنیت ارتباطات 10:05 تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی / برتری سرخ ها در تعداد برد 09:56 مشخصات احتمالی هواوی انر نوت 9 + عکس 09:52 قتل خواهر به خاطر ارثیه فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۱۰/مصدومیت_شدید_مرد_جوان_بر_اثر_انفجار_منزل_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: