Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@17:11:35 GMT

حادثه مرگبار ریزش آوار گودبرداری در نهاوند +اسامی جانباختگان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۳۵/حادثه_مرگبار_ریزش_آوار_گودبرداری_در_نهاوند_اسامی_جانباختگان

حادثه مرگبار ریزش آوار گودبرداری در نهاوند +اسامی جانباختگان

اسامی جانباختگان حادثه ریزش آوار در نهاوند اعلام شد.

سرهنگ احمد ساکی رئیس پلیس نهاوند بعداز ظهر چهارشنبه با اشاره به وقوع حادثه ناگوار ریزش آوار در نهاوند و عزادار شدن شماری از خانواده های نهاوندی گفت: حوالی ساعت ۱۱ و ۴۳ دقیقه یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیر اصولی در نهاوند ریزش کرد.

ساکی بااشاره به حضور نیروهای امدادی برای نجات جان آسیب دیدگان گفت: متاسفانه این حادثه ۴ کشته بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اسامی جان باختگان مشخص شده است، اضافه کرد: علی ساکی فرزند مهدی، علی اعظم ساکی فرزند مهدی، روح الله میهن دوست فرزند محمد و محمد رضا نسایی فرزند قاسم در این حادثه کشته شده اند.

رئیس پلیس نهاوند اضافه کرد: علی و علی اعظم ساکی دو برادر و اهل روستای عشوند هستند.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۳۵/حادثه_مرگبار_ریزش_آوار_گودبرداری_در_نهاوند_اسامی_جانباختگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: