Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:05:35 GMT

۲۱ جسد از معدن آزادشهر خارج شد/ ریزش آوار دلیل جان باختن معدنچیان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۳۶/۲۱_جسد_از_معدن_آزادشهر_خارج_شد_ریزش_آوار_دلیل_جان_باختن_معدنچیان

۲۱ جسد از معدن آزادشهر خارج شد/ ریزش آوار دلیل جان باختن معدنچیان

گرگان - تا کنون ۲۱ جسد از معدن یورت آزادشهر خارج شده است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ریزش آوار را دلیل جان باختن معدنچیان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت دو ساعت از بامداد پنجشنبه،۲۱ جسد از معدن یورت آزادشهر خارج شده است.

دلیل جان باختن معدنچیان ریزش آوار است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: منتظر هستیم تا میزان گازهای سمی داخل معدن کاهش یابد تا نیروهای امدادی هلال احمر دوباره خود را به داخل معدن برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین احمدی افزود: کار انتقال اجساد خارج شده با تشریفات به خصوصی انجام شده است.

وی با بیان اینکه خروج ۳۵ جسد از داخل معدن صحت ندارد، خاطرنشان کرد: احتمال دارد افراد دیگری درون معدن باقی مانده باشند و نیروهای امدادی هلال احمر تا صبح تلاش خواهند کرد تا در صورت وجود اجساد آنها را خارج کنند.

وی یادآور شد: اجساد کشف شده دچار کوفتگی بدن شده بودند و زخمی شدن بدن آنها نشان می دهد که بر اثر ریزش آوار جان باخته اند و دلیل وفت آنها مسمویت نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۳۶/۲۱_جسد_از_معدن_آزادشهر_خارج_شد_ریزش_آوار_دلیل_جان_باختن_معدنچیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: