Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:59:08 GMT

حادثه تلخ و هولناک در جشنواره موسیقی/ آوار سکوی تالار بر سر تماشاگران هنگام رقص

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۱۳۴/حادثه_تلخ_و_هولناک_در_جشنواره_موسیقی_آوار_سکوی_تالار_بر_سر_تماشاگران_هنگام_رقص

حادثه تلخ و هولناک در جشنواره موسیقی/ آوار سکوی تالار بر سر تماشاگران هنگام رقص

‍‍‍‍‍‍

سقوط یک سکو در یک جشنواره موسیقی در شهر ویگو در شمال غربی اسپانیا بیش از ۳۰۰ زخمی بر جا گذاشت.

ایران آنلاین / رسانه‌های محلی گزارش کردند ۹ نفر از مجروحان هم‌اکنون بستری هستند. بسیاری از آسیب دیدگان این حادثه در محل و به شکل سرپایی مداوا شدند.

این حادثه در جریان فستیوال موسیقی سالانه «اُ ماریسکوینیو» در شهر ویگو و در نزدیکی دریا روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت محلی منطقه گالیسیا، که شهر ویگو در آن قرار دارد، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مجموعاً ۳۱۶ نفر تحت درمان قرار گرفته اند. مسئول بهداشت و سلامت دولت محلی هم بستری بودن تنها نه فرد از آسیب دیدگان این حادثه را تایید و اعلام کرد ۷ نفر از مصدومان، آسیب دیدگی جدی دارند.

ابل کابالرو، شهردار ویگو، درباره شرایط وقوع حادثه گفت: «تماشاگران پرشمار یک کنسرت رپ جشنواره موسیقی «اُ ماریسکوینیو»، روی سکوی چوبی ۳۰ متر در ۱۰ متر ایستاده بودند. این سکو، که در نزدیکی دریا نصب شده بود، کمی پیش ازنیمه شب یکشنبه سقوط کرد علت حادثه هنوز مشخص نیست.»

به گفته مقام‌های محلی از آنجا که سکو در مجاورت آب برپا شده و بیم گرفتار شدن افراد در رودخانه وجود داشت، نیروهای امدادرسان غواص و دوربین‌های حرارتی به محل اعزام کردند، اما کسی در زیر پایه‌های سکو در آب گیر نیافتاده است.

براساس گزارس روزنامه محلی ال فارو دِویگو این حادثه هنگام اجرای رِلس بی اتفاق افتاد که از تماشاگران خواسته بود از جای خود بلند شده و «بپرند».

پدرو سانچز، رئیس دولت اسپانیا، با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توویتر با حادثه‌دیدگان جشنواره اُماریسکینیو اعلام همدردی کرد.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۱۳۴/حادثه_تلخ_و_هولناک_در_جشنواره_موسیقی_آوار_سکوی_تالار_بر_سر_تماشاگران_هنگام_رقص را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: