Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:13:24 GMT

ريستور کردن اطلاعات آيفون با استفاده از iCloud و iTunes

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۵۳۵/ریستور_کردن_اطلاعات_آیفون_با_استفاده_از_icloud_و_itunes

خبرگزاري آريا - کليک – شما هميشه به وسيله آيفون مي توانيد تمام اطلاعاتي را که قبلا از آن ها بک‌آپ گرفته ايد، ريستور نماييد. اين موضوع در زماني که شما گوشي خود را تغيير مي دهيد يا آيفون خود را گم کرده يا به آن صدمه وارد مي شود از اهميت بالايي برخوردار است. به همين دليل در اين مقاله آموزشي قصد داريم به شما نحوه ريستور کردن اطلاعات آيفون از طريق يک فايل بک‌آپ به وسيله iCloud و iTunes را آموزش دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با ما همراه باشيد.

ريستور کردن اطلاعات از طريق iTunes
اگر آيفون شما به هر دليلي به درستي کار نمي کند، استفاده از iTunes براي ريستور کردن اطلاعات مي تواند در چنين شرايطي بسيار مفيد باشد.
1 – iTunes را در يک کامپيوتر مک يا PC اجرا کنيد.
2 – سپس آيفون خود را به کامپيوتر وصل نماييد. در اين لحظه پيغامي ظاهر خواهد شد و از شما درباره اطمينان داشتن به کامپيوتري که آيفون به آن متصل شده است سوال مي پرسد. براي ادامه کار گزينه Trust را انتخاب نماييد.

3 – در iTunes دستگاه آيفون خود را انتخاب کنيد. سپس همانند تصوير بر روي گزينه Restore Backup که در پنل سمت راست قرار دارد، کليک کنيد.

4 – در اين مرحله فايل بک‌آپ مورد نظر خود را که قصد بازيابي اطلاعات از آن را داريد، انتخاب کنيد سپس دستورالعمل هاي ظاهر شده بر روي صفحه نمايش را دنبال کنيد تا فرايند ريستور کامل گردد. اگر از شما رمزعبور خواسته شد، رمزعبور خود را وارد نماييد.
ريستور کردن اطلاعات آيفون از طريق iCloud
قبل از اين که کار را آغاز نماييد مطمئن شويد که دستگاه شما به يک شبکه واي‌فاي و برق متصل است. سپس مراحل زير را انجام دهيد:
1 – به مسير Settings -> General -> Reset -> Erase All Content and Settings برويد.

2 – رمزعبور را وارد کنيد. در اين مرحله فرايند پاک کردن اطلاعات آغاز مي شود.

3 – پس از آن که عمليات به پايان رسيد، گوشي آيفون شما يک بار ريست خواهد شد. پس از روشن شدن قاعدتا شما بايد با پيغام Hello روبرو شويد. انگشت خود را بر روي گزينه slid to set up قرار داده و به سمت راست بکشيد.

4 – مراحل پيش رو را انجام دهيد تا تنظيمات اوليه دستگاه انجام شود. اين کار را تا زماني که به صفحه Apps & Data برسيد ادامه دهيد. در اين مرحله گزينه Restore from iCloud Backup را انتخاب کنيد.

5 – سپس با استفاده از Apple ID و رمزعبور خود وارد حساب کاربري خودتان شويد.
عککسس
6 – در اين مرحله فايل بک‌آپ مورد نظر خود را که قصد داريد اطلاعات آن ريستور شود، انتخاب نماييد. سپس دستورالعمل هاي بعدي را دنبال کنيد. در اين ميان چنانچه از شما رمزعبور خواسته شد، آن را وارد نماييد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۳۵/ریستور_کردن_اطلاعات_آیفون_با_استفاده_از_icloud_و_itunes را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: