Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@13:21:56 GMT

توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در فروشگاههای یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۵۴۰/توزیع_گوشت_گرم_گوسفندی_تنظیم_بازار_در_فروشگاههای_یزد

به منظور تعدیل قیمت گوشت، گوشت قرمز گوسفندی تنظیم بازار از طریق فروشگاههای بزرگ زنجیره ای، تعاونی های کارگری و کارمندی در سطح استان یزد توزیع شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: طی سه مرحله گوشت قرمز گوسفندی گرم جهت تعدیل قیمتها وارد بازار و از طریق فروشگاههای بزرگ زنجیره ای، تعاونی های کارگری و کارمندی و اتحادیه صنف قصابان در بازار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیّد حسین بخشایش قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی تنظیم بازار را 33500تومان اعلام کرد و افزود :در مرحله جدید نیز به همت شرکت پشتیبانی امور دام استان مقدمات وارد شدن گوشت به استان انجام شده و به زودی توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد این اقدامات بتواند بر تعدیل قیمت ها و تنظیم بازار اثر مثبت گذاشته و گامی باشد در جهت تامین نیاز پروتئینی اقشار کم درآمد باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۴۰/توزیع_گوشت_گرم_گوسفندی_تنظیم_بازار_در_فروشگاههای_یزد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: