Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:04:01 GMT

مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۵۹۴/مشکلات_بخش_های_گردشگری_و_صیادی_هندیجان_را_حل_خواهیم_کرد

مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد

استاندار خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نه‌چندان دور مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: الحمدالله هندیجان در بخش تجارت و کالای مبادلات مرزی فعال‌ شده و بسیاری از مردم استان وکشور از این شهرستان بازدید و مایحتاج خود را خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش تجارت و صیادی هندیجان در حال رونق گرفتن است کهان‌شاالله بتوانیم از حلقه اتصال دو استان خوزستان و بوشهر نهایت استفاده را ببریم و از سواحل ارزشمند و زیبای بحرکان برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: ما به دنبال بهره‌برداری از ظرفیت‌های هندیجان برای رونق اشتغال‌زایی در منطقه هستیم لذا با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نه‌چندان دور مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد.

وی گفت: توسعه بندر سجافی نیز در دستور کار داریم و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توسط فرماندار موضوع سجافی بیشتر مطرح تا برای آن تصمیم‌گیری خوبی شود ما هم حمایت می‌کنیم.

شریعتی در خصوص جاده هندیجان به ماهشهر عنوان کرد: این جاده 30 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ان‌شاالله برای افتتاح آن خواهیم آمد.

وی افزود: در خصوص موارد باقی‌مانده جاده هندیجان به ماهشهر بنده با معاون وزیر شهرسازی دیدار داشتم و پیرامون این مسئله صحبت کردم وی قول داده که در 6 ماه اول سال جاری دولت این جاده را تکمیل کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به درخواست صیادان و جهت رفاه حال مردم و امور صید و صیادی به مسئولان امر اعلام کردم اسکله را مجهز به سیستم روشنایی و ورودی آن را آسفالت تا از وضعیت کلوخی خارج شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۵۹۴/مشکلات_بخش_های_گردشگری_و_صیادی_هندیجان_را_حل_خواهیم_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: