Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:26:37 GMT

ایستادگی ملت قدرتمندترین پاسخ به استکبار جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۶۴/ایستادگی_ملت_قدرتمندترین_پاسخ_به_استکبار_جهانی_است

ایستادگی ملت قدرتمندترین پاسخ به استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: بزرگترین واهمه استکبار از اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و به اذعان سردمداران چنین کشورهایی، تا زمانی که ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه‌های مختلف وجود داشته باشد، دستیابی به هیچ یک از اهداف شیطانی دشمنان امکان‌پذیر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از مهمترین مطالبات موجود از مسئولان بوده و با توجه ویژه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری می‌توان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و گذر از شرایط خاص کنونی نیز موفق عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی و چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان نقشه‌های خصمانه متعدد دشمنان به شکل بهتری اجرایی شده و از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری چنین مراسماتی بهره گرفته خواهد شد.

نظرپور یادآور شد: حماسه ۹ دی یادآور این مسئله بوده که عهد و میثاق مردم با ولایت شکست‌ناپذیربوده و هرگونه خدعه و نیرنگ در قبال تهدید ارزش‌های انقلاب اسلامی و دیگر فعالیت‌هایی که موجودیت، استقلال و عظمت کشور را مورد خدشه قرار دهد با پاسخ کوبنده مردم همراه خواهد شد.

وی از سربلندی مردم در تمامی عرصه‌های حساس کشور که نیاز به حضور و مشارکت همه جانبه مردم بود را یادآور شد و اضافه کرد: آحاد ملت ایران در تمامی برهه‌های سخت ایستادگی و مقاومت جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و به برخورداری از چنین ملتی که بهترین پشتیبان نظام هستند، باید افتخار کرد.

کد خبر 4486958

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۶۴/ایستادگی_ملت_قدرتمندترین_پاسخ_به_استکبار_جهانی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: