Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:10:05 GMT

بهزادی: داور خطای منتظری روی من را ندید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۷۳/بهزادی_داور_خطای_منتظری_روی_من_را_ندید

بهزادی: داور خطای منتظری روی من را ندید

دروازه‌بان در تنها اظهارنظر خود در خصوص اشتباهات داوری مدعی است که پژمان منتظری بر روی او مرتکب خطا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، صحنه گل استقلال که با پرچم آفساید کمک داور همراه بود یک مدعی دیگر هم برای اشتباه دوم داور پیدا کرده به صورتی که یوسف بهزادی سنگربان پدیده معتقد است زاویه ایستادن داور به گونه‌ای بوده که خطای پژمان منتظری را بر روی او ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزادی در این رابطه به ورزش سه گفت: وقتی به هوا بلند شدم توپ کاملا در دستانم جای گرفت اما برخورد بدن پژمان منتظری به من در پرش ابتدا بی‌تعادلم کرد و پس از آن که زیرم را خالی کرد توپ از دستم درآمد و اتفاقات بعدی رخ داد.


وی افزود: یک بار دیگر هم گفتم کوچکترین برخورد داور با گلر، خطای مسلم است و من فکر می‌کنم اگر داور وسط ابتدا آفساید را اعلام نکرده بود می بایست این برخورد را خطا اعلام می‌کرد که یا با جایگیری بد آن را ندید و یا اینکه چون قبلش آفساید گرفته بود، لزومی برای اعلام خطا ندید.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۷۳/بهزادی_داور_خطای_منتظری_روی_من_را_ندید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: