Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@07:42:07 GMT

خانواده شهید مدافع حرم «رضا رستمی مقدم» تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۷۸۲/خانواده_شهید_مدافع_حرم_رضا_رستمی_مقدم_تجلیل_شد

خانواده شهید مدافع حرم «رضا رستمی مقدم» تجلیل شد

خرم‌آباد- در حاشیه برگزاری نماز جمعه خرم‌آباد، از خانواده شهید مدافع حرم «رضا رستمی مقدم» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد،  به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس کل دادگستری لرستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از خانواده شهید مدافع حرم سردار «رضا رستمی مقدم» تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم(مدهنی) از فرماندهان دلاور استان لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، در نبرد با گروه‌های تکفیری داعش به جمع یاران شهیدش پیوست.

سردار شهید رضا رستمی مقدم اولین شهید مدافع حرم مرکز لرستان محسوب می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۷۸۲/خانواده_شهید_مدافع_حرم_رضا_رستمی_مقدم_تجلیل_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: