Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:57:52 GMT

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول کیتا را برای حضور در فینال چمپیونزلیگ دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۸۸۸/یورگن_کلوپ_سرمربی_لیورپول_کیتا_را_برای_حضور_در_فینال_چمپیونزلیگ_دعوت_کرد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول کیتا را برای حضور در فینال چمپیونزلیگ دعوت کرد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از نبی کیتا هافبک لایپزیش که از فصل آینده در لیورپول توپ خواهد زد، دعوت کرده که در فینال چمپیونزلیگ در ورزشگاه حضور داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از نبی کیتا هافبک لایپزیش که از فصل آینده در لیورپول توپ خواهد زد، دعوت کرده که در فینال چمپیونزلیگ در ورزشگاه حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول فینال چمپیونزلیگ را در کیف برگزار خواهند کرد و قرمزها پس از ۱۳ سال به دنبال کسب قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. باشگاه لیورپول تابستان گذشته نبی کیتا را از لایپزیش خریداری کرد و دو باشگاه توافق کردند که او یک فصل دیگر در لایپزیش حضور داشته باشد و تابستان امسال به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه شود.

حال یورگن کلوپ از هافبک تیمش در فصل آینده دعوت به عمل آورده که در دیدار فینال چمپیونزلیگ به کیف سفر کند و همراه تیمش در این دیدار باشد.

کلوپ در این رابطه گفت:

دعوت کردن او به هتل تیم و حضورش در کنار بازیکنان خیلی منطقی نیست. البته این مشکل اصلی من نیست ولی در رابطه با آن فکر می‌کنم. اینگونه به این موضوع فکر نکرده ام ولی اگر نبی این مصاحبه را می‌خواند، از او می‌خواهم که در فینال کنار ما باشد. من او را دعوت می کنم. امیدوارم که اضافه شدن او به تیم مثبت باشد و تاثیرش خیلی سریع در تیم مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۸۸/یورگن_کلوپ_سرمربی_لیورپول_کیتا_را_برای_حضور_در_فینال_چمپیونزلیگ_دعوت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: