Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:47:33 GMT

کنایه علیخانی به زیاد شدن تعداد خواهر و برادرها به خاطر جراحی های پلاستیک + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۹۸۹/کنایه_علیخانی_به_زیاد_شدن_تعداد_خواهر_و_برادرها_به_خاطر_جراحی_های_پلاستیک_فیلم

کنایه علیخانی به زیاد شدن تعداد خواهر و برادرها به خاطر جراحی های پلاستیک + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته بود که رییس انجمن جراحان پلاستیک با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰۰ عمل جراحی زیبایی بینی در تهران انجام می‌شود، گفت: متاسفانه به طور متوسط ۲۰ هزار عمل جراحی بینی در تهران صورت می‌گیرد.

این آمار کار را به جایی رساند که احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل هم در بخشی از برنامه  به این موضوع اشاره کرد که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

جراحی های پلاستیک صدای احسان علیخانی را درآورد + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۹۸۹/کنایه_علیخانی_به_زیاد_شدن_تعداد_خواهر_و_برادرها_به_خاطر_جراحی_های_پلاستیک_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: