Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:40:04 GMT

سقوط از ساختمان جان دختر ساوجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۹۹۶/سقوط_از_ساختمان_جان_دختر_ساوجی_را_گرفت

سقوط از ساختمان جان دختر ساوجی را گرفت

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: دختری 15 ساله به دلیل سقوط از یک ساختمان مرتفع در شهرک علوی جان خود را از دست داد.

دکتر «نعمت الله عزیزی» شامگاه چهارشنبه به ایرنا،‌ گفت:‌این حادثه عصر روز چهارشنبه به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی و کد عملیاتی شهری سه این مرکز به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این دختر ساوجی از یک ساختمان مرتفع واقع در مجتمع مسکونی شهرک علوی سقوط کرد و به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
«حسین معمارنیا» معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ساوه به ایرنا،‌ گفت: علت این حادثه از سوی مراجع انتظامی در دست بررسی است.
امسال،‌ این نخستین حادثه سقوط از ارتفاع در شهر ساوه بود اما در سال گذشته سه مورد سقوط از ارتفاع در این شهر رخ داد که 2 کارگر ساختمانی در خیابان مطهری و یک شهروند دیگر جان خود را از دست دادند.
پارسال یک مرد اهل نوبران نیز به دلیل سقوط از درخت جان باخت.
6539/3075

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۹۹۶/سقوط_از_ساختمان_جان_دختر_ساوجی_را_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: