Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:47:07 GMT

آغاز بازی اندیشه فولادوند در سریال «بانوی عمارت»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۱۲۷/آغاز_بازی_اندیشه_فولادوند_در_سریال_بانوی_عمارت

آغاز بازی اندیشه فولادوند در سریال «بانوی عمارت»

به گزارش خبرگزاری مهر، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی در تهران، محله پامنار ادامه دارد.

اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی است که به تازگی بازی خود را در این پروژه آغاز کرده است.

«بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری می شود.

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شود.

کد خبر 4365863 نیوشا روزبان

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۲۷/آغاز_بازی_اندیشه_فولادوند_در_سریال_بانوی_عمارت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: