Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:55:32 GMT

کتاب «اصول فقه کاربردی (ج۳)» برای نهمین بار تجدید چاپ می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۱۶۷/کتاب_اصول_فقه_کاربردی_ج۳_برای_نهمین_بار_تجدید_چاپ_می_شود

کتاب «اصول فقه کاربردی (ج۳)» برای نهمین بار تجدید چاپ می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلد سوم کتاب «اصول فقه کاربردی» که به موضوعات «اصول عملیه» و «تعارض ادلّه» می پردازد برای دومین بار در سال ۱۳۹۷ تجدید چاپ شده است. چاپ هشتم این اثر در بهار امسال با تیراژ ۴ هزار نسخه به بازار نشر عرضه شد و هم اکنون برای نهمین بار تجدید چاپ می شود.

کتاب «اصول فقه کاربردی» مجموعه سه جلدی است که به عنوان منبع درسی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب چهل و نهمین اثر مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) است که جلد اول آن به چاپ هفدهم، جلد دوم آن به چاپ یازدهم و جلد سوم آن به چاپ نهم رسیده است.

این اثر توانسته است در کنار سایر آثاری که به عنوان منبع درسی برای موضوع «اصول فقه» در رشته های حقوقی مطرح است به خوبی جای باز کرده و مورد استقبال اساتید دانشگاه و حوزه قرار گیرد.

حسین قافی عضو هیأت علمی گروه حقوق پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر سعید شریعتی عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به عنوان نگارندگان این مجموعه سه جلدی سعی کرده اند متنی ساده، روان و قابل فهم برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم نمایند.

علاقه مندان می توانند برای خرید این کتاب به کتاب فروشی ها و یا سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir سایت سازمان سمت به نشانی samt.ac.ir و سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir/rihu مراجعه کنند.

کد خبر 4457544

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۶۷/کتاب_اصول_فقه_کاربردی_ج۳_برای_نهمین_بار_تجدید_چاپ_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: