Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:34:14 GMT

پس از بالاگرفتن شایعات، خبرگزاری امارات عکس شیخ خلیفه را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۱۷۵/پس_از_بالاگرفتن_شایعات_خبرگزاری_امارات_عکس_شیخ_خلیفه_را_منتشر_کرد

پس از بالاگرفتن شایعات، خبرگزاری امارات عکس شیخ خلیفه را منتشر کرد

دوحه - ایرنا- به دنبال تشدید شایعات درخصوص وضعیت شیخ «خلیفه بن زایدآل نهیان» ، رییس امارات متحده عربی، خبرگزاری دولتی این کشور روز دوشنبه عکسی از وی منتشر کرد که آثار بیماری در چهره وی مشخص است.

به گزارش ایرنا، در این عکس «محمدبن زاید» ولیعهد ابوظبی و «طحنون بن محمد آل نهیان»، نماینده وی در منطقه العین برای عرض تسلیت با وی ملاقات کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اولین عکس طی هفت ماه گذشته و دومین آن طی 4 سال گذشته از رییس امارات است.
روز گذشته (یکشنبه) خبری به نقل از شیخ خلیفه منتشر شد که طی آن مرگ مادرش و سه روز عزای عمومی در این کشور را اعلام کرد اما غیبت رئیس امارات در نماز میت و مراسم تدفین مادرش، به گمانه زنی ها و شایعات مطرح درباره سرنوشت نامعلوم وی طی سال های اخیر دامن زد.
این درحالی است که در این مراسم شیخ محمد بن زاید آل نهیان ، برادر و جانشین رئیس امارات حضور داشت.
شیخ خلیفه طی بیش از چهار سال گذشته هیچ گاه در مناسبت های ملی ، سیاسی و خبری این کشور حضور نداشته است. طی این مدت رسانه های امارات هم فقط تصاویر قدیمی از وی را منتشر کرده اند.
گروهی عقیده دارند عدم حضور وی به دلیل بیماری است و برخی هم از کودتای شیخ محمد علیه او سخن می گویند. گروه دوم می گویند؛ با وجود داشتن شرایط جسمی ناپایدار شیخ خلیفه ، شیخ محمد در یک کودتا برادرش را به اقامت اجباری در داخل کشور وادار کرده است.
طی سال های گذشته ، فعالان اماراتی در شبکه توییتر از حکومت ابوظبی خواستار روشن شدن وضعیت شیخ خلیفه، توضیح درباره علت غیبت او و اطلاع رسانی از وضعیت سلامتیش شدند که پاسخی به آنها داده نشد.
خلیفه بن زاید آل نهیان 70 ساله، رئیس امارات و حاکم ابوظبی، فرزند زاید بن سلطان آل نهیان بنیانگذار امارات است که در سال 2004 و پس از درگذشت پدرش رئیس امارات و حاکم ابوظبی شد.
شبک**خاورم**1508**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۷۵/پس_از_بالاگرفتن_شایعات_خبرگزاری_امارات_عکس_شیخ_خلیفه_را_منتشر_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: