Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@02:22:51 GMT

۳۲۶ معلم نمونه تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۱۸۱/۳۲۶_معلم_نمونه_تجلیل_می_شوند

۳۲۶ معلم نمونه تجلیل می شوند

بجنورد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۳۲۶معلم نمونه تجلیل به عمل می آید.

به گزارش قدس آنلاین، براتعلی حاتمی صبح شنبه در جلسه کمیته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد :۲۹۱ نفر به عنوان معلم نمونه شهرستان ها ومناطق و ۳۵ نفر به عنوان معلم نمونه استان تجلیل می شود .

وی همچینین بیان کرد: تجلیل از ۱۶نفر به عنوان کارمند نمونه اداره کل و ۱۹ کارمند نمونه شهرستان ها ومناطق نیز انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معلمین با محبت وصداقت خود تاثییر بسزایی در تربیت دانش آموزان خواهند داشت.

حاتمی گفت: هفته گرامی داشت مقام معلم فرصتی است برای بیان تلاش های آموزش و پرورش وتقدیر، تشکر از معلمان که نباید این فرصت به راحتی هدر رود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش دستگاهی است که توسط شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولان عالی رتبه هر ماه مورد ارزیابی قرار می گیرد که مایه پیشرفت وترقی آموزش و پرورش می شود.

حاتمی خاطر نشان کرد: درصد آن هستیم که بزرگداشت مقام معلم توسط جامعه انجام گیرد.

گفتنی است دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی مدیرکل در نماز جمعه، برگزاری زنگ سپاس، پیاده روی همکاران، برگزاری همایش استان و شهرستان ها مناطق وتجلیل از بازنشستگان از برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۱۸۱/۳۲۶_معلم_نمونه_تجلیل_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: