Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:11:24 GMT

بررسی جزئیات تخلف مذاکره با تلگرام از زبان یک نماینده

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۲۱۵/بررسی_جزئیات_تخلف_مذاکره_با_تلگرام_از_زبان_یک_نماینده

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه امروز، گزارش کمیته ویژه کمیسیون از مذاکره مدیران تلگرام با برخی از مقامات بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۲۵ آذر) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از استماع نظر موافقان و مخالفان، طرح تفحص به رأی گذاشته شد که به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در این جلسه همچنین موضوع مذاکره برخی از مقامات با مسئولان پیام‌رسان تلگرام در دستورکار کمیسیون قرار داشت، اضافه کرد: کمیته‌ای در کمیسیون مسئول بررسی این موضوع بود که در جلسه امروز گزارش خود را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا در پایان خاطرنشان کرد: برخی معتقد بودند که در مذاکره برخی از مقامات با مسئولان تلگرام تخلف صورت گرفته که پس از استماع گزارش کمیته، اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که تخلفی این مذاکرات صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۲۱۵/بررسی_جزئیات_تخلف_مذاکره_با_تلگرام_از_زبان_یک_نماینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: