Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:22:59 GMT

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه در شمال شرق کشور درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۲۱۹/فرمانده_قرارگاه_منطقه_ای_سپاه_در_شمال_شرق_کشور_درگذشت

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه در شمال شرق کشور درگذشت

مشهد- ایرنا- سردار جانباز قدرت‌ الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور بامداد امروز 25 آذر بر اثر سانحه به لقاءالله پیوست.

آیین وداع با پیکر فرمانده مخلص سپاهی که حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و درگذشت، عصر امروز در مسجد امام علی(ع) واقع در بلوار فرامرز عباسی و مراسم تشییع فردا دوشنبه 26 آذر از مقابل مهدیه به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار منصوری در پی هشت سال حضور در جبهه های حق علیه باطل دوران دفاع مقدس، مسئولیتهایی در فرماندهی تیپ 21 امام رضا(ع)، فرماندهی لشکر 5 نصر و فرماندهی قرارگاه قدس را برعهده داشت. وی از سال 1393 با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پی شهادت سردار نورعلی شوشتری به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شده بود.
7507/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۲۱۹/فرمانده_قرارگاه_منطقه_ای_سپاه_در_شمال_شرق_کشور_درگذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: