Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:55:10 GMT

سخن از وعده نابودی دشمنان ریشه در اعتقاد به قدرت الهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۲۲۱/سخن_از_وعده_نابودی_دشمنان_ریشه_در_اعتقاد_به_قدرت_الهی_دارد

سخن از وعده نابودی دشمنان ریشه در اعتقاد به قدرت الهی دارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قدرت ملت ما در اتکا به خداوند متعال است، گفت: اگر از وعده محو و نابودی دشمنان سخن می گوییم، ریشه در اعتقاد ما به قدرت الهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در  مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح با نثار درود به روح شهدا و امام شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رجب، گفت: زمانی که من استقبال عظیم مردمی را از شهدا می بینم می گوییم جا دارد که ما قدردان مردم عزیزمان باشیم که همیشه در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روحیه و فرهنگ مردم  قدرت واقعی کشور ماست. این شور و حضور مردم را که در تعطیلات نوروز و در اردوهای راهیان نور شاهد بودیم، رمز قدرت ما است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان در پی آدرس غلط دادن به ما هستند، تاکید کرد: قدرت ملت ما در اتکا به خداوند متعال و اتحاد ما است و اگر از وعده محو و نابودی دشمنان سخن می گوییم براساس اتکا به قدرت مادی نیست، بلکه این ریشه در اعتقاد ما به قدرت الهی دارد.

ادامه دارد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۲۲۱/سخن_از_وعده_نابودی_دشمنان_ریشه_در_اعتقاد_به_قدرت_الهی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: