Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:34:07 GMT

مسابقه آفرود در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۲۴۶/مسابقه_آفرود_در_گیلان

مسابقه آفرود در گیلان

سومین مرحله مسابقات دودیفرانسیل قهرمانی کشور امروز جمعه ۲۴ آذر به میزبانی استان گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد که در نتیجه این مسابقه در کلاس یک (مسعود مردادی) از تیم آفرود قزوین، در کلاس دو (مسعود نصیری) از تیم مازنداران،در کلاس سه (صابرخسروی) از تیم کرمانشاه، درکلاس چهار (پوریا حسینی) از تهران و کلاس پنج( الهه کریمی) از همدان، نفرات اول مرحله سوم مسابقات قهرمانی کشور دودیفرانسیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!












برچسب ها: آفرود ، مسابقه ، ناطقان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۲۴۶/مسابقه_آفرود_در_گیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: