Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@13:03:18 GMT

ناچار شدم به برادر شوهر بله بگویم! / سهیل با شرور محله درگیر شده بود!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۸۲۴/ناچار_شدم_به_برادر_شوهر_بله_بگویم_سهیل_با_شرور_محله_درگیر_شده_بود

رکنا: من پدر همسرم را عامل همه بدبختی ها و مشکلات حاد زندگی ام می دانم. تصمیم های نادرست و نابجای او همواره مسیر زندگی ام را به بی راهه کشانده، به طوری که...

زن 21 ساله در حالی که از رفتارها، تصمیمات و دخالت های پدرشوهرش شاکی بود به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: 17 سال بیشتر نداشتم که «سبحان» به خواستگاری ام آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم 19 ساله بود و تجربه کافی برای اداره یک زندگی نداشت. همین موضوع بهانه ای شد تا در یکی از اتاق های منزل پدرشوهرم زندگی مشترکمان را آغاز کنیم. اما در واقع این موضوع تنها بهانه پدرشوهرم بود تا سبحان را نزد خودش نگه دارد.

او فرزند بزرگشان بود و همه کارهای اداری و بیرون از منزل را برای آن ها انجام می داد.او حتی همانند ریش سفید و بزرگ تر خانواده بیشتر مسائل و اختلافات خانوادگی را نیز حل می کرد.من هم این موضوع را پذیرفته بودم . اما مشکل حاد ما به این دلیل شروع شد که سبحان به همه حرف های پدرش عمل می کرد و هیچ گاه نمی خواست بر خلاف میل او حرفی بزند تا این که روزی تلخ ترین صحنه زندگی ام رقم خورد. آن روز دخترم را در آغوش گرفته بودم و در کنار همسرم با یکدیگر صحبت می کردیم در همین لحظه بود که ناگهان «سهیل» (برادر کوچک سبحان) هراسان و در حالی که نفس نفس می زد وارد حیاط شد و در آهنی را پشت سرش بست. همه نگاه ها حیران و متعجب به سوی سهیل چرخید تا علت نگرانی اش را بازگو کند اما هنوز سهیل نتوانسته بود کلمه ای بر زبان جاری کند که صدای کوبیدن در حیاط همه ساکنان را به وحشت انداخت.

فردی محکم با لگد به در حیاط می کوبید وقتی دوباره چشم ها به سوی سبحان برگشت او بدون آن که حرفی بزند به سوی در حیاط رفت و آن را گشود. هنوز منتظر بازگشت سبحان بودیم که ناگهان ناله او به هوا برخاست هراسان به سمت در دویدیم و با جسد غرق در خون سبحان رو به رو شدیم. در این لحظه سهیل گفت فردی که برادرم را با چاقو کشته است یکی از اوباش محله است که دقایقی قبل به خاطر ناسزاهای رکیک با او درگیر شدم و در حالی که او مرا با چاقو تهدید می کرد به داخل منزل گریختم. از آن روز به بعد من و دخترم لباس سیاه بختی بر تن کردیم و به خاطر وضعیت نامناسب مالی پدرم، مجبور شدیم در خانه پدر شوهرم زندگی کنیم. در این میان پدر شوهرم برای آن که نوه اش را از دست ندهد تصمیم دیگری گرفت.

او سهیل را مجبور کرد با من ازدواج کند. این در حالی بود که من نه تنها هیچ علاقه ای به او نداشتم بلکه او را مسبب اصلی قتل همسرم می دانستم و نمی توانستم با او زیر یک سقف زندگی کنم ولی باز هم با وجود این آسیب های روحی، برای آینده دخترم این ازدواج ناخواسته را پذیرفتم. حالا نیز پدرشوهرم تصمیم گرفته است تا من با واگذاری حضانت دخترم به آن ها از سهیل طلاق بگیرم. دیگر چاره ای جز شکایت ندارم چرا که...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / خفاش رشت دستگیر شد + عکس متهم در صحنه

قتل استاد دانشگاه در مسیر رفتن به مسجد برای نماز صبح + عکس

دستگیری مردی مخوف که با سربریده عکس سلفی گرفته بود! + عکس قبل و بعد

عکسی عجیب از زن چادری که مرد بود / اعدام بخاطر بلای شوم بر سر پسر 11 ساله + تصویر

کچل بودن دزد موقشنگ دستگاه های عابربانک تهران + فیلم ازکچلی دزد

پروانه همکلاسی هایش را به دام شیطانی بهنام می کشید

عکس پسربچه ای که به جرم عجیبی در نیشابور دستگیر شد! + تصویر

بی نظیرترین عکس از حمله خونین پلنگ ایرانی در کردستان + تصاویر

اقدام زشت زن و مرد جوان در پژو + عکس

جن گیرها زنان را برهنه کرده و در آغوش می گیرند /نوشتن وردهای جن گیری روی بدن زنان + جزییات

ماجرای 7 روز سرگردانی نابغه ایرانی +عکس

قتل عجیب دختر دانشجوی تهرانی با سیانور + عکس

فیلم گفتگو با یک شیطان داعشی که 200 دختر و زن کنیزش بودند / از آزار و اذیت آنان پشیمان نیستم! + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۸۲۴/ناچار_شدم_به_برادر_شوهر_بله_بگویم_سهیل_با_شرور_محله_درگیر_شده_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: