Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:27:28 GMT

احداث بلوار ورودی روستای گنبد پیر محمد ملکشاهی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۸۴۵/احداث_بلوار_ورودی_روستای_گنبد_پیر_محمد_ملکشاهی_آغاز_شد

احداث بلوار ورودی روستای گنبد پیر محمد ملکشاهی آغاز شد

ایلام - ایرنا - بخشدار مرکزی ملکشاهی گفت: عملیات تعریض ، احداث بلوار و میدان سید محمد عابد (ع) در ورودی روستای گنبد این شهرستان آغاز شد.

وزیر نجفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات تعریض و احداث بلوار در ورودی روستای گنبد در مسیر جاده ملکشاهی به مهران در 2 فاز اجرا می شود که مرحله اول آن سال گذشته با 700 میلیون ریال که شامل خاکبرداری و حذف نقاط حادثه خیز است، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه احداث بلوار و میدان سید محمد عابد (ع) به طول 600 متر با اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در مدت زمان 6 ماه احداث خواهد شد.
بخشدار مرکزی ملکشاهی تاکید کرد: تعریض ورودی روستای گنبد که در مسیر جاده ملکشاهی به مهران قرار گرفته نقش موثری در تسهیل بار ترافیکی این محور بویژه در ایام اربعین خواهد داشت.
روستای گنبد پیر محمد با 2 هزار نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی است و در فاصله 26 کیلومتری شهر ارکواز در مسیر جاده ملکشاهی به مهران قرار دارد .
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی شامل سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر و 26 روستا است که در فاصله 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۸۴۵/احداث_بلوار_ورودی_روستای_گنبد_پیر_محمد_ملکشاهی_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: