Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@21:28:48 GMT

اسماعيل حيدري هنرمند طنزپرداز مراغه اي درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۸۹۴/اسماعیل_حیدری_هنرمند_طنزپرداز_مراغه_ای_درگذشت

اسماعيل حيدري هنرمند طنزپرداز مراغه اي درگذشت

خبرگزاري آريا - اسماعيل حيدري` هنرمند اهل مراغه که در اجراي طنز و استندآپ کمدي مهارت خاصي داشت صبح امروز در سن 68 سالگي در کرج درگذشت. داوود سهرابي خواهر زاده مرحوم حيدري روز يکشنبه با تاييد اين خبر افزود: مرحوم حيدري ديروز از مراغه به کرج رفته بود که به علت افت قند خون به اورژانس مراجعه مي کند اما تلاش نيم ساعته تيم پزشکي براي احيا وي نتيجه نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مرحوم دچار بيماري ديابت قند بود اظهار کرد: در سال هاي اخير به دليل گرفتگي عروق دو پاي مرحوم از زانو به پايين قطع شده بود.
سهرابي با بيان اينکه وصيت آن مرحوم خاکسپاري در زادگاهش آذربايجان است، افزود: با توجه به اينکه مرحوم حيدري سال ها در کرج به سر مي برد اعضاي خانواده اش هم در آن شهر زندگي مي کنند ولي تمام تلاش مان را خواهيم کرد تا پيکر آن مرحوم را به تبريز بياوريم و مراسمي در خورشان وي برگزار کنيم.
مرحوم اسماعيل حيدري مراغه ‌اي (زاده 1328 در مراغه) طنزپرداز اهل مراغه است که در اجراي خاطره گويي و استندآپ کمدي مهارت خاصي داشت.
اجراهاي وي معمولاً به زبان ترکي آذربايجاني بود و علاقه مندان بسياري در بين مردم داشت.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان درگذشت اين هنرمند مردمي را به جامعه هنر و مردم تسليت عرض مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۸۹۴/اسماعیل_حیدری_هنرمند_طنزپرداز_مراغه_ای_درگذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: