Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:45:28 GMT

خروج هفت روستای طارم از بحران آب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۹۳۵/خروج_هفت_روستای_طارم_از_بحران_آب

خروج هفت روستای طارم از بحران آب

رئیس اداره بحران آبفار استان زنجان گفت: طی امسال، هفت روستا در شهرستان طارم با مشارکت اهالی از بحران آب خارج شده است.

حمیدرضا بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که بحران آب در روستای «دهنه» از شهرستان طارم به پایان رسید، اظهار کرد: با مشارکت مردم و امور آبفار شهرستان طارم، روستای دهنه با احداث 100 متر قنات و انحراف قنات احداثی از مسیر سیل، همچنین لوله‌گذاری به طول 400 متر با هزینه‌ای بالغ بر 1000 میلیون ریال از بحران خارج شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه با تداوم آب‌دهی قنات احداثی، اهالی روستای دهنه شهرستان طارم از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند و این در حالی است که طارم از ابتدای سال 97 تا پایان شهوریورماه، در خصوص حل مشکل آب شرب روستاهای بحران‌دار مقام اول را کسب کرده است.

وی افزود: در ابتدای سال‌جاری، 121 روستای استان زنجان با مشکل کمبود و نبود آب مواجه بود که با حل مشکل 18 روستا، 103 روستا همچنان با بحران آب مواجه است.

بهرامی تصریح کرد: بالا بودن روحیه مشارکت مردمی در زنجان، استقبال خیران از بحث مشارکت و تاثیر داشتن مشارکت در مدیریت الگوی مصرف توسط مشترکان روستایی، همچنین افزایش شاخص بهره‌مندی آب شرب روستاها از دلایل عمده پیشبرد پروژه‌های مشارکتی است.

رئیس اداره بحران آبفار استان زنجان با اشاره به اینکه خیران می‌توانند در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های آب‌رسانی مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: مجمع خیران آب‌رسان برای تسریع در انتقال آب شرب سالم به سطح روستاها راه‌اندازی شده است و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که به مرور زمان و با خودیاری خود مردم، در روستاهای استان زنجان حداقل مشکل را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۹۳۵/خروج_هفت_روستای_طارم_از_بحران_آب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: