Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@13:41:19 GMT

«قاضی مغربی» سرپرست دانشگاه آزاد واحد یادگار امام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۹۵۳/قاضی_مغربی_سرپرست_دانشگاه_آزاد_واحد_یادگار_امام_شد

«قاضی مغربی» سرپرست دانشگاه آزاد واحد یادگار امام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سعید قاضی مغربی را به عنوان سرپرست واحد یادگار امام خمینی (ره) این دانشگاه منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوبه نقل از دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سعید قاضی مغربی را به عنوان سرپرست واحد یادگار امام خمینی (ره) این دانشگاه منصوب کرد.در متن این حکم آمده است:«بنا به پیشنهاد دبیر هیات امنای استان تهران و باتوجه به به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه کنید.»

فرهاد رهبر در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های محمدسالار کسرایی در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار نیز قدردانی کرد.

سعید قاضی مغربی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) است و سمت معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۹۵۳/قاضی_مغربی_سرپرست_دانشگاه_آزاد_واحد_یادگار_امام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: