Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:29:25 GMT

هتل هما در مشهد با سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بازسازی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۰۱۲/هتل_هما_در_مشهد_با_سرمایه_گذاری_تأمین_اجتماعی_بازسازی_و_افتتاح_شد

هتل هما در مشهد با سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بازسازی و افتتاح شد

پول‌نیوز - هتل شماره یک هما مشهد مقدس که فعالیت آن طی ١٣ سال اخیر متوقف شده بود، با سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی بازسازی و افتتاح شد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، مراسم افتتاح و شروع به کار مجدد این هتل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولین استان خراسان رضوی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: توسعه صنعت گردشگری از اولویتهاست و مشهد ظرفیت فوق العاده ای برای گسترش این صنعت دارد.

دکتر ربیعی افزود: وضعیت کشور در حوزه های مختلف نسبت به گذشته بهبود یافته و به صورت قاطع می توان گفت از سال ٩٣ به بعد از رکود خارج شدیم.

وی اظهار کرد: به خاطر اینکه کشور سالهای پی در پی در حال رکود قرار داشت و به راحتی نمی توان وضعیت را به شرایط عادی برگرداند، خروج از رکود به طور کامل احساس نمی شود.

وی گفت: تولید ناخالص کشور با تلاشهای دولت از شاخصهای منفی به رشد ٦،٤ درصد رسید که محور شکل گیری اشتغال به ویژه در حوزه های خدماتی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت تلاش می کند زمینه حضور بخش خصوصی بیش از پیش مهیا شود و در زمینه های صنعت گردشگری، حمل و نقل و تکنولوژی طرحها و برنامه های گوناگون اجرا کرده است.

دکتر ربیعی با بیان اینکه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و نخبه بسیاری از پروژه های بزرگ در مدت کوتاه به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: باید شرایط به گونه ای باشد که بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه خود را وارد صنعت گردشگری و دیگر بخشها کند.

وی گفت: فراهم کردن رفاه بیشتر برای کارگران و بازنشستگان نیز از دغدغه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تلاش شده گامهای موثرتری نسبت به گذشته برداشته شود.

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی: ٧٠ شرکت زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی آماده واگذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

دکتر محمدحسین مهدوی عادلی، رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: ٧٠ شرکت زیرمجموعه این سازمان آماده واگذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی تمرکز خود را بر صنایع آی.تی، آی.سی.تی، نفت، گاز و گردشگری قرار داده است.

مهدوی عادلی اظهار کرد: این سازمان با ٤٢ میلیون نفر ذینفع بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور است که باید از ظرفیتهای تحت اختیار خود استفاده بهینه نماید.

وی گفت: شهر مشهد با وجود حرم مطهر رضوی و همچنین گردشگری سلامت از جاذبه های فراوان برخوردار است و بازسازی هتلهای قدیمی مانند هتل شماره یک هما نشانگر همت عمومی برای استفاده از ظرفیتهای صنعت گردشگری این شهر است.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در جهان امروز صنایع گردشگری و آی.تی از مهمترین صنایع رو به رشد می باشند، افزود: افتتاح این هتل در پایان دولت یازدهم نشانگر توجه این دولت به بخش صنعت و گردشگری است.

وی اظهار کرد: صنعت گردشگری نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و باید از ظرفیتها و جاذبه های این صنعت استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی: افتتاح پروژه های عمرانی نشان داد، کارهای دولت تبلیغاتی نیست

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: فروردین سالجاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات، قرارداد سه هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال پروژه اقتصادی در این استان به امضا رسید که بسیاری از افراد این کار را انتخاباتی و تبلیغاتی می دانستند.

علیرضا رشیدیان افزود: امروز در همین مدت زمان کوتاه با هزینه یکصد میلیارد ریال برخی از آنها به بهره برداری رسیده و پنج هزار فرصت شغلی در آنها ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: خراسان رضوی و به ویژه مشهد از قطب های گردشگری کشور می باشد لذا هماهنگی و توسعه در بخش های مختلف آن ضروری است.

وی گفت: امروز علاوه بر افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد، ساخت ٩ پروژه عمرانی دیگر در حاشیه این شهر آغاز شد که نشانگر توجه دولت به تمام نقاط بویژه مناطق حاشیه شهر می باشد.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی: هتلداری باید به سوی ارز محوری حرکت کند

غلام حیدر ابراهیم بای سلامی، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی و عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری گفت: هتلداری سنتی موفق نیست لذا هتلهای کشور باید ارز محور شده و بازاریابی و تبلیغات را در اختیار داشته باشند تا توان رقابت پیدا کنند.

ابراهیم بای سلامی در مراسم افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد افزود: توسعه اقامتگاه ها در شرایط فعلی بر اساس آمایش سرزمین انجام می شود و توزیع عدالت اقتصادی به صورت ویژه مورد توجه است.

وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی پیشران توسعه ملی در عرصه های مختلف است و تلاش می کند دارایی ها و املاک این سازمان در همه جا زنده شود.

وی گفت: بازسازی و احیای هتل شماره یک هما در مشهد نیز در راستای برنامه ها و اهداف مزبور است که با تلاش دولت تدبیر و امید بعد از ١٣ سال توقف در کار خود به بهره برداری رسید.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری با بیان اینکه در بازسازی این هتل از توان داخلی و تکنولوژی روز جهان استفاده شده است افزود: از این پروژه می توان به عنوان پروژه نوین گردشگری کشور نام برد.

وی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری در دولت تدبیر و امید با قدرت بیشتر انجام شده و در این مسیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حمایت های بسیار انجام داده است.

وی گفت: ایجاد هلدینگ جامع گردشگری باعث ایجاد همگرایی و هم افزایی بسیار مناسب و دستاوردهای ارزشمند شده که استراتژی توسعه را با استفاده از نیروهای دانش آموخته داخلی به همراه داشته است.

ابراهیم بای سلامی افزود: طرحهای اجرایی در صنعت گردشگری مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی نیز قرار گرفته و هم اکنون ساخت چندین هتل در سراسر کشور به صورت جدی دنبال می شود.

مدیرکل هتل شماره یک هما در مشهد نیز گفت: این هتل در سال ١٣٥١ افتتاح شد و تا سال ١٣٨١ فعالیت داشت که فعالیت آن به دلیل مشکلاتی متوقف شد.

فریدون موافق افزود: با همت سازمان تامین اجتماعی و حمایتهای دولت یازدهم روند بازسازی این هتل از سال ١٣٩٣ آغاز شد و در بخش های مختلف آن از امکانات روز دنیا استفاده شده و در عین حال شکل سابق آن نیز حفظ شد.

هتل شماره یک هما در مشهد پس از ١٣ سال وقفه در فعالیت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی مسئولین اجرایی استان به بهره برداری رسید.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۰۱۲/هتل_هما_در_مشهد_با_سرمایه_گذاری_تأمین_اجتماعی_بازسازی_و_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: