Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@16:29:06 GMT

شمارش معکوس اعدام قاتل اهورا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۳۵۳/شمارش_معکوس_اعدام_قاتل_اهورا

شمارش معکوس اعدام قاتل اهورا

با تأیید حکم قصاص قاتل «اهورا»کوچولوازسوی قضات دیوان عالی کشور، شمارش معکوس برای اعدام این جنایتکارآغاز شد.

ایران آنلاین / به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، «اهورا»ی دو ساله 22 مهرامسال، درجنایتی هولناک توسط ناپدری‌اش دریکی ازمحله‌های رشت مورد آزار و اذیت قرار گرفت و بعد هم با ضربات متعدد به سرش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک که در بیهوشی کامل به بیمارستان انتقال یافته بود، پس از چند روز به کام مرگ رفت. با آغاز تحقیقات در این پرونده ناپدری اهورا بازداشت شد و پس از اعتراف به جنایت سیاهش راهی دادگاه کیفری گیلان شد. قضات دادگاه پس از بررسی مدارک و اسناد، متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس، به جرم کودک آزاری به 6 ماه حبس و پرداخت ارش، به جرم شرب خمر به 80 ضربه شلاق محکوم کردند. این حکم با اعتراض وکیل متهم به دیوان عالی کشور فرستاده شد و به تأیید قضات عالیرتبه رسید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۳۵۳/شمارش_معکوس_اعدام_قاتل_اهورا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: